וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: ווין גרצקי הגיע לבקר, טוטנהאם עשתה פדיחה ענקית

24.9.2015 / 14:00

שחקן ההוקי הגדול בכל הזמנים הגיע לצפות בדרבי בין טוטנהאם לארסנל, ואף קיבל חולצה של התרנגולים. הבעיה: ראשי הקבוצה הלונדונית לא הצליחו לאיית נכון את שמו. גרצקי לא התרגש: "אל דאגה, זה קורה לי כל הזמן"

אתר רשמי

ערב עגום עבר על אנשי טוטנהאם, שנוצחה בביתה 2:1 על ידי ארסנל בדרבי הלונדוני במסגרת גביע הליגה האנגלי. בנוסף להפסד, נאלצו ראשי הקבוצה להתנצל בפני אגדת ההוקי, השחקן הקנדי, ויין גרצקי, על כך שטעו באיות שמו על גבי חולצה רשמית שקיבל מהמועדון. גרצקי התארח בווייט הארט ליין כאורח כבוד של טוטנהאם. לפני פתיחת המשחק נגד ארסנל, נערך לכבודו טקס הוקרה חגיגי, במהלכו קיבל חולצה הנושאת את שמו מקפטן התרנגולים לשעבר, לדלי קינג. המבוכה הגדולה התגלתה כאשר התברר כי שמו של גרצקי, שחקן ההוקי קרח הגדול אי פעם, נכתב על החולצה עם האות S במקום עם Z. גרצקי אגב קיבל את הסיפור בחיוך וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אל דאגה טוטנהאם, זה קורה לי כל הזמן".

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully