וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: התרומה של נובאק דג'וקוביץ' לילידי הפליטים בסרביה

24.9.2015 / 14:00

כמו ספורטאים רבים אחרים, גם שגריר הכבוד של יוניס"ף והטניסאי הטוב בעולם החליט להקדיש מזמנו לבעיית הפליטים באירופה. נולה הגיע לביקור במחנה שבעיר הולדתו בלגרד, שם הצטלם ושיחק עם ילדי הפליטים, וחילק להם חתימות ותמונות למזכרת

AP

הטניסאי הסרבי, נובאק דג'וקוביץ' המדורג במקום הראשון בעולם, ערך ביקור במחנה פליטים בבלגרד, העיר בה נולד. דג'וקוביץ', שגריר של כבוד בארגון יוניס"ף המטפל בזכויות ילדים ברחבי העולם שוחח עם ילדי הפליטים, שיחק איתם והתעניין בשלומם. מדובר בילדי פליטים ומהגרים שעשו עצירת ביניים בסרביה בדרך רגע לפני המשך המסע למערב אירופה. בסיום הביקור ניצלו כמובן הילדים את ההזדמנות להצטלם ולקבל חתימות מהטניסאי שרבים רואים כאחד הגדולים אי פעם. דג'וקוביץ', כמו ספורטאים מפורסמים נוספים ברחבי העולם, נרתם לאחרונה לסייע לפליטים בתקווה שמעורבותו תעזור להשאיר את הנושא על סדר היום, על מנת שיימצא פתרון של קבע לילדים ולמשפחותיהם.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully