וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: בני בן זקן העביר את האימון, אוסטוינד עשוי לחזור להרכב

24.9.2015 / 11:23

המאמן סלאח חסארמה נעדר מהאימון בשל חג הקורבן. הקשר שחזר לכשירות מלאה עשוי לחזור להרכב מול הפועל רעננה על חשבונו של אזוצ'וקוו. מימוני יחליף את פרננדס, התלבטות בין בורחל לדילמוני בעמדת המגן השמאלי

one

מאמן עירוני קרית שמונה, סלאח חסארמה, נעדר היום (חמישי) מהאימון בשל חג הקורבן, כאשר את האימון העביר עוזרו בני בן זקן. בשל ההיעדרות של חסארמה עדיין לא ברור באיזה הרכב תעלה הקבוצה במשחק מול הפועל רעננה אך עושה רושם שאור אוסטוינד, שכשיר ב-100 האחוזים, עשוי לחזור להרכב על חשבונו של אוגו אזוצ'וקוו, כשדין מימוני יחליף את קאסיו פרננדס שסוחב כרטיס אדום מהמשחק מול מכבי נתניה.

בנוסף, קיימת התלבטות לגבי עמדת המגן השמאלי אך עושה רושם שדניאל בורחל ימשיך בהרכב כשחן דילמוני ימשיך על הספסל. בקבוצה ישנם כאלו שלא מבינים מדוע עידו אקסברד עדיין לא נכלל ברוטציה והתקווה היא שהשחקן שהגיע בקיץ אחרי עונה מצוינת בלאומית ומפגין יכולת טובה באימונים ייכנס לרוטציה במשחק הקרוב. גם דויד מנגה שרשם דקות ראשונות במשחק הקודם צפוי להיות שוב בסגל אך ההערכה שימתין להזדמנות שלו על הספסל בשל הרצון להחזירו לעניינים בהדרגה.

בקבוצה מודעים לכך שהמשחק מול הפועל רעננה הופך להיות חשוב במיוחד לנוכח פתיחת העונה המהוססת. "חשוב מאוד שנרשום נצחון ראשון בבית", אמר שחקן בקבוצה. "רעננה הפתיעה את מכבי תל אביב אבל אם אנחנו רוצים גם העונה להיות פקטור משמעותי בצמרת הגבוהה אלו בדיוק סוג המשחקים שאנחנו חייבים לנצח".

שחקן עירוני קרית שמונה, דויד מנגה מול עלא אבו סלאח, בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חוזר לעניינים. דויד מנגה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully