וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראגן בנדר: "קל לקלוע נקודות כשאתה משחק עם שחקנים טובים"

24.9.2015 / 8:03

מכבי תל אביב והקרואטי הצעיר מתכוננים למשחק הרשמי הראשון של העונה, נגד נס לציונה בגביע ווינר (18:00, ספורט 5). בנדר הוסיף: "נרגש לראות את האוהדים שלנו בזמן אמת"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר ששבה בתחילת השבוע מטורניר הכנה בצרפת, מכבי תל אביב תערוך הערב (חמישי, 18:00, ספורט 5) משחק רשמי ראשון, נגד עירוני נס ציונה במסגרת רבע גמר גביע ווינר. הצהובים זכו בטורניר ההכנה באנז'ה לאחר ניצחונות על שולה, נאנטר, ו-וילרבאן, והם מקווים להמשיך במומנטום גם הערב.

מכבי תשחק ללא דגן יבזורי שנקע את קרסולו במהלך אחד מהאימונים וייעדר כשבועיים, והמאמן גיא גודס אמר: "איבדנו את גביע ווינר בעונה שעברה ונצטרך להחזיר אותו. אמרתי לחבר'ה גם שצריך להתקדם טורניר אחרי טורניר. אסור לשכוח שאלו שלבים של תחילת עונה והרבה קבוצות עדיין נמצאות בגישושים ובהרכבים חסרים. אבל בכל טורניר נעשה את המקסימום כדי לזכות בו".

דראגן בנדר אמר לוואלה ספורט לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לנצח כל משחק. אני נרגש לקראת המשחק הראשון הרשמי העונה, לראות את האוהדים שלנו בזמן אמת. ערכנו שלושה משחקים בצרפת וניצחנו בהם כי עשינו עבודה טובה. באופן אישי, קל לקלוע נקודות כשאתה משחק עם שחקנים טובים כמו שיש בקבוצה".

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר לצד ויקטור פבראני. ברני ארדוב
יוצאים לדרך. בנדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully