וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שסיכם: מחלוקת בין מכבי חיפה לעטאא ג'אבר לפני החתימה

24.9.2015 / 8:31

סוכנו יגיע לפגישה נוספת, לאחר שהתברר כי החוזה עליו סיכם מורכב בין היתר מצבירת נקודות. אוראל דגני לקראת מכבי תל אביב: "במשחקים הקרובים יהיו שערים". הקבוצה יוצאת בשירות חדש למנויים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שכבר סיכם עקרונית על חוזה ארוך טווח במכבי חיפה, נרשמה מחלוקת בין עטאא ג'אבר למכבי חיפה רגע לפני חתימת החוזה. השחקן, המיוצג על ידי אבי נמני, קיבל באמצעות סוכנו את החוזה הסופי, הבנוי מתוך ההסכם עליו סיכם בעבר (110 אלף דולר), אך הוא מורכב בין היתר מצבירת נקודות. כלומר, עטאא יוכל להרוויח את הסכום הזה רק אם חיפה תצבור מינימום נקודות בכל חודש. הצדדים קבעו להיפגש פעם נוספת. גם איסמעיל ריאן יוזמן לפגישה וייתכן שיחתום בקרוב על חוזה לשלוש שנים.

כל הכרטיסים למשחק הקרוב מול מכבי תל אביב (שבת) נמכרו והאצטדיון יהיה מלא. מי שיפתח בעמדת המגן השמאלי הוא סאן מנחם, משום שגם בחיפה מעריכים שוועדת המשמעת של איגוד השופטים לא תיצור תקדים בעניין ותאפשר לטואטחה לשחק.

נראה כי רוני לוי ימשיך עם סגל זהה, כששובל גוזלן יחליף את גליינור פלט שייעדר גם מהמשחק הזה. מי שעשוי לחזור לספסל הוא חן עזרא, אותו עשוי להחליף יוסי בניון. פרט לכך, נראה כי רוני לוי יעלה בהרכב כמעט זהה לזה ששיחק בבאר שבע, כולל שלושה קשרים במרכז השדה. קובי מויאל חזר לאימונים מלאים ושותף במשחקונים. לכן ההערכה היא שייכלל בסגל באחד המשחקים הקרובים.

במועדון מרוצים מאוד מהשילוב בין אלירן עטר לאיתי שכטר במשחק האחרון. "אמנם לא כבשנו, אבל ראו למה הבאנו אותם למכבי חיפה. אם ימשיכו ככה, אין ספק שהקבוצה תתקדם", אמרו.

מכבי חיפה הודיעה היום על שירות מיוחד לבעלי המנויים הנקרא gongo. במסגרת השירות האוהדים יוכלו להעמיד את מושבם למכירה במשחקים בהם הם אינם יכולים להגיע, וגם ליהנות ממערכת הרשמה ומניהול הגרלות חדשני למשחקי החוץ של הקבוצה וכן מעקב אחרי נקודות הזכות במנוי.

אוראל דגני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"יש הרבה שחקנים טובים שעוד יראו מה הם שווים". דגני/יוסי ציפקיס

אוראל דגני, מגן/בלם הירוקים, התייחס היום למפגש מול הדאבליסטית: "מכבי תל אביב זה תמיד משחק חשוב בשביל האוהדים. אנחנו רוצים להגיע מוכנים, ונקווה שיהיה משחק טוב".

על היכולת בבאר שבע: "כל הקבוצה עמדה טוב, כולם היו מחויבים, נתנו 200 אחוז. יש פוטנציאל טוב בקבוצה הזאת, ואתם תראו את זה במשחקים הקרובים. פתחנו לא טוב את העונה, אי אפשר להסתיר את זה, אבל אני מאמין שנשחק טוב. אנחנו צריכים בשבת את הקהל שלנו שידחוף אותנו 90 דקות כמו שהוא יודע, ואני מאמין שיהיה טוב".

על היכולת המשופרת בבאר שבע: "אם טאלב לא היה מורחק, היה אפילו יותר טוב. דיברנו בינינו כל השבוע ואמרנו שחייבים לחזור לעצמנו, ובאמת נתנו הכל על המגרש. שיפור? לפחות במשחק ההגנה, קיבלנו גול אחד בשלושת המשחקים הקודמים, אז יש שיפור. אני לא מתעסק במערכים או בהרכבים. יש הרבה שחקנים טובים שעוד יראו מה הם שווים".

על המערך של שלושה קשרים: "זה עניין של המאמן. ברור שכשיש שלושה שחקנים באמצע יותר נוח להגנה, אבל אנחנו צריכים לשחק טוב בכל מערך".

על המשך העונה: "יש פה שחקנים באמת טובים עם איכויות גבוהות, במשחקים הקרובים יהיו שערים, והרבה. הטבלה עוד תתהפך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully