וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניית פרסה: אלי טביב ביטל את מסיבת העיתונאים בבית וגן

23.9.2015 / 21:20

הבעלים מעדיף לתת שקט לקבוצה בשלב זה, ודחה עד להודעה חדשה את האירוע שבו היה אמור להתייחס למצב המועדון. מחירי הכרטיסים לכפר סבא יעמדו על 50 שקלים, האוהדים שוקלים להחרים את המשחק

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, ביטל את מסיבת העיתונאים שתוכנה למחר (חמישי) בבית וגן. ההחלטה התקבלה לאחר שטביב קיבל ייעוץ ולפיו עדיף לו לשמור על שקט בשלב זה, ושום דבר שיגיד לא יסייע לו בדעת הקהל ובהתמודדות עם אוהדי הקבוצה.

בבית"ר העריכו מבעוד מועד כי ישנה התארגנות של אוהדים שמתכננים להגיע ולמחות מחוץ למתחם האימונים, ואף הזמינו כוחות שיטור ואבטחה. לנוכח המתיחות והרצון להגיע לרגיעה ביחסים, לקח טביב צעד אחורה וביטל את מסיבת העיתונאים.

מעבר לכך, בניסיון לשנות את האווירה ולהשיג שקט מצד הקהל, הוזלו מחירי הכרטיסים למשחק נגד הפועל כפר סבא ביום שני הקרוב ל-50 שקלים. האוהדים, מנגד, נחושים להמשיך במחאתם, ועד לסוף השבוע צפויה להתקבל החלטה האם להחרים את המשחק ביום שני.

אוהדי בית"ר ירושלים מסרו: "הלחץ על טביב נותן את אותותיו. בדחיית מסיבת העיתונאיםהמיותרת שכינס ממשיך טביב בניסיונות למרוח את האוהדים ולקנות שקט. בשורה התחתונה, אם דבריו של טביב היו כל כך חשובים לא היה משנה את מועד מסיבת העיתונאים בחיים. לא ניתן לו להחליש את המחאה ואנחנו נערכים להפגנת כח גדולה ועוצמתית. אם בערב יום הכיפורים הוא סיפר סיפורים על מכירה, היום כולם מגלים את הספין. לאור ביטול מסיבת העיתונאים, המחאה מחר בבית וגן מבוטלת. נפגש באימון בבית וגן ביום שישי.

אוהדי בית"ר ירושלים עם שלט נגד אלי טביב. יוסי ציפקיס
ניסיון להרגיע את האווירה מצד הבעלים/יוסי ציפקיס

מי שיחזור להתאמן מחר הוא קלאודמיר פריירה, שהתאושש מהאירוע הביזארי והתקיפה על ידי השוטרים ביום שני. הקשר הברזילאי סיפר אתמול כי הכל מאחוריו והוא במצב רוח טוב. הערב הוא אמר: "זה לא היה נעים אבל הכל בסדר. מי שצריך יטפל בזה מבית"ר וגם העורך דין שלי. אני מקצוען וצריך להתרכז בבית"ר ובמשחק ביום שני".

חסוס רואדה, אלעד גבאי וניקיטה רוקאביציה עשויים לפתוח מול כפר סבא, אך המאמן סלובודן דראפיץ' טרם קיבל החלטה סופית בנושא, כמו גם בשאלת הקישור והאם להציב בו שניים או שלושה שחקנים. בעקבות כניסתו הצפויה של רוקאביציה להרכב, נראה כי דובב גבאי או לידור כהן יאבדו את מקומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully