וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומראן 40 למייק טראוט, האיינג'לס נשארו חזק במרוץ

23.9.2015 / 20:00

הכוכב הצעיר מעיר המלאכים הפך לשחקן השני בתולדות האיינג'לס שמגיע ל-40 הומראנים בעונה והוביל אותם לניצחון 3:4 ביוסטון. המאבק על הווילד קארד וה-AL מערב ממשיך להיות צמוד. במזרח: היאנקיז ניצחו בטורונטו

מייק טראוט לוס אנג'לס איינג'לס. AP
אין איך לעצור אותו. טראוט/AP

מייק טראוט הפך הלילה (בין שלישי לרביעי) לשחקן השני בתולדות לוס אנג'לס איינג'לס והראשון מזה 14 שנים שמגיע ל-40 הומראנים בעונה. היהלום הצעיר מעיר המלאכים עשה זאת בניצחון החוץ 3:4 על יוסטון, שסיבך עוד יותר את העניינים ב-AL מערב ובקרב על הווילד קארד.

הניצחון הזה הציב את האיינג'לס בפיגור של שניים וחצי משחקים מהאסטרוס, שממשיכים להחזיק בכרטיס הווילד קארד השני כרגע. מינסוטה, שגברה 1:3 בבית על קליבלנד, צימקה את הפער שלה מיוסטון לשני משחקים בלבד. טקסס, שניצחה 6:8 בחוץ את אוקלנד, ניצלה אף היא את ההפסד של האסטרוס ופתחה במערב פער של שני משחקים.

* ב-AL מזרח, היאנקיז ממשיכים להישאר בחיים וצימקו את הפיגור שלהם מטורונטו לשניים וחצי משחקים בזכות ניצחון חוץ 4:6 על הבלו ג'ייז בעשרה אינינגים. הרוקי גרג בירד המשיך להיות הגיבור של הפסים עם הומראן בן שלוש ריצות באקסטרה אינינג.

* משחקים נוספים: בולטימור ניצחה 1:4 בוושינגטון, דטרויט רשמה 1:2 בעשרה אינינגים על הווייט סוקס, אטלנטה גברה 2:6 בחוץ על המטס, טמפה ביי עברה את בוסטון עם 2:5, פילדלפיה רשמה 2:6 במיאמי, סיאטל הביסה 2:11 בחוץ את קנזס סיטי, ג'ייק ארייטה הגיע ל-20 ניצחונות ב-0:4 של הקאבס על מילווקי כשהוא רושם עוד הצגה אדירה, סנט לואיס השאירה מאחור את סינסינטי עם 1:2, פיטסבורג גברה 3:6 בחוץ על קולורדו, סן פרנסיסקו ניצחה 2:4 בסן דייגו ואריזונה שיתקה את הדודג'רס עם 0:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully