וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג שלישי: דאלאס ואטלנטה בקרב המושלמות במוקד המחזור השלישי

26.9.2015 / 9:00

אחרי שמחזור הפתיחה נפל על ערב ראש השנה, אנחנו מקבלים מחזור גם על ערב סוכות. הקאובויס בלי טוני רומו ינסו לשרוד, סיאטל (נגד שיקגו) נואשת לניצחון ראשון והפאקרס מארחים את קנזס סיטי במאנדיי נייט

מאט ריאן אטלנטה פאלקונס. AP
משהו טוב עובר על מאט ריאן ואטלנטה/AP

אחרי שמחזור פתיחת העונה נפל על ערב ראש השנה, מוקד המחזור השלישי ייערך מחר (ראשון), על ערב סוכות. הסדרה הראשונה שוב תהיה מלאה במשחקים ובמרכזה יעמוד המפגש בין דאלאס לאטלנטה המושלמות. בסדרה השנייה, סגנית האלופה סיאטל ושיקגו יתעמתו בניסיון לצאת מהסלאמפ, כאשר הסאנדיי נייט יביא לנו את דנבר בדטרויט והמאנדיי נייט, את קנזס סיטי בגרין ביי.

seperator

20:00:

דאלאס (0:2) - אטלנטה (0:2)

אולי ה-משחק של המחזור. הקאובויס הפצועים, עם ברנדון ווידן מאחורי הסנטר במקום טוני רומו ובלי דז בריאנט, ינסו איכשהו לנצל את הביתיות ולשמור על המאזן המושלם לפחות לשבוע אחד נוסף. זה כמובן לא יהיה פשוט בכלל במפגש נגד הפאלקונס, שבעצמם ניצחו בשני מחזורי הפתיחה יריבות אחרות מהבית של דאלאס, את פילדלפיה ואת הג'איינטס. התחושה היא שמשהו טוב קורה באטלנטה בפתיחת העונה הזו תחת המאמן החדש דן קווין והם ינסו לצמצם את הפער ההיסטורי מול הקאובויס, שכרגע מובילים 9:16 במפגשים בין הקבוצות לאורך השנים. הקאובויס, אגב, הביאו השבוע את מאט קאסל מבפאלו בטרייד אולם הוא לא צפוי לפתוח.

טנסי (1:1) - אינדיאנפוליס (2:0)

הטייטאנס פתחו את העונה בצורה חלומית עם משחק בכורה מהסרטים של מרקוס מריוטה, רק כדי ליפול כל הדרך הארוכה לקרקע ולחטוף בקליבלנד. הקולטס במצב הרבה יותר גרוע, כי אצלם גם היו ציפיות, שהתנפצו עם הפסדים לשתי יריבות מה-AFC מזרח, בפאלו והג'טס. ההתקפה באינדי מקרטעת, וזו עוד מילה יפה ואנדרו לאק יודע שהוא חייב להתעורר בדחיפות, עדיף מול יריבה מהבית שלו. אינדי ניצחה 12 מ-13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כולל את כל שבעת האחרונים.

קליבלנד (1:1) - אוקלנד (1:1)

ג'וני מנזל פתח בשבוע שעבר במקום ג'וש מקאון הפצוע וסיפק שתי פצצות לידיים של טראוויס בנג'מין, שפתח את העונה בצורה אדירה, בדרך לניצחון מצוין מול הטייטאנס. אלא שהשבוע, מקאון הוכרז ככשיר והוא ישוב לעמדת הקוורטרבק הפותת. דרק קאר מנגד, הוכיח שהוא הולך ומשתפר ככל שהוא צובר ניסיון והוביל את הריידרס לניצחון מפתיע ביותר על בולטימור, במשחק בו החבורה מהחור השחור הפגינה אופי שכל כך היה חסר לה לאורך השנים האחרונות. שתי הקבוצות יודעות שניצחון יציב אותן עם מאזן חיובי אחרי שלושה מחזורים, ממש לא הישג מובן מאליו עבור שתיהן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'וני מנזל קליבלנד בראונס. AP
איזה ג'וני נראה השבוע?/AP

בולטימור (2:0) - סינסינטי (0:2), FOX

עוד קבוצה שיצאה לדרך ברגל שמאל היא בולטימור. הרייבנס הפסידו בצורה סבירה במחזור הראשון בדנבר, כאשר ההתקפה שלהם לא הייתה קיימת, אלא שאז הם גם הפסידו באוקלנד, הפסד ממש לא מתקבל על הדעת מבחינתם, כאשר הפעם ההגנה היא זו שהתרסקה. בולטימור יודעת שהפסד נוסף, מול יריבה ישירה מהבית שלה, עלול לחסל עבורה כבר מעכשיו את החלומות על אליפות ה-AFC צפון. הבנגלאס היו גדולים על העורבים בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ומאוד ישמחו לעשות זאת שוב, אחרי הניצחון המצוין על סן דייגו בשבוע שעבר.

ניו אינגלנד (0:2) - ג'קסונוויל (1:1), METV

מה קורה כשמעצבנים את טום בריידי כל הפגרה עם איומים והשעיות? מקבלים ממנו 754 יארד ושבעה טאצ'דאונים אחרי שני משחקים. האלוף המכהן התפוצץ מול בפאלו במחזור השני והפטריוטס נמצאים בעמדה מצוינת לעלות ל-0:3 מול יריבה שלא ניצחה בחוץ בתשעת המשחקים האחרונים שלה, מאז דצמבר 2013 ושלא ניצחה בניו אינגלנד באף אחד מששת ביקוריה עד היום. הג'אגס דווקא עשו טובה לפטריוטס כאשר היממו את מיאמי בשניות הסיום בדרבי של פלורידה, אבל אם הם יצאו עם משהו מפוקסבורו, זו כבר תהיה סנסציה אדירה.

קרוליינה (0:2) - ניו אורלינס (2:0)

עוד משחק פנים-ביתי, הפעם ב-NFC דרום, שם הסיינטס, בלי דרו בריס הפצוע, ינסו להדהים את כולם ולצאת ממפגש החוץ המסובך הזה עם ניצחון. הפנתרים פתחו את העונה היטב, עם הגנה חדה שסופגת רק 13 נקודות בממוצע למשחק, אולם הם זוכרים היטב איך בעונה שעברה, אחרי שעלו ל-0:2, הם המשיכו לרצף מזעזע שכלל ניצחון בודד בעזרה משחקים. אחד מאותם משחקים ברצף היה הפסד ביתי לסיינטס, אולם בהמשך, ברגע האמת, הפנתרים השיגו את הנקמה שלהם עם 10:41 ענק בסופרדום, ששלח אותם לפלייאוף.

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס טום בריידי. Tom Pennington, GettyImages
מה קורה כשמעצבנים את בריידי?/GettyImages, Tom Pennington

ניו יורק ג'טס (0:2) - פילדלפיה (2:0)

17 נקודות חובה אחרי שני מחזורים (הכי מעט בליגה), 51 נקודות זכות ומאזן מושלם. האם הג'טס סופסוף חוזרים לעצמם אחרי השנים הרעות? נראה שהמהפכה של טוד בואלס עובדת נהדר בינתיים וניצחון החוץ הגדול באינדיאנפוליס במאנדיי נייט נתן המון רוח גבית. ניו יורק תצטרך להתמודד עם השבוע המקוצר שלה מול האיגלס, שמצדם יכולים לחוש מאוד מאוכזבים מפתיחת העונה שלהם. ההתקפה של פילי, אחרי השינויים הגדולים שעברה, מתקשה לתפקד ותהיה חייבת למצוא פתרונות יצירתיים מול החבורה הקשוחה שתתייצב מולה.

יוסטון (2:0) - טמפה ביי (1:1)

הטקסאנס הבטיחו לא מעט בפגרה, אבל כרגע מתקשים מאוד לקיים והם כבר עם שני הפסדים. ביוסטון עדיין מסרבים להתרגש, אולם יודעים שמפלה ביתית מול הבאקנירס, שהפתיעו בשבוע שעבר את ניו אורלינס בחוץ, תחייב זעזוע. טמפה מגיעה לטקסס אחרי שג'יימיס ווינסטון התאושש משבוע הפתיחה הקשה עם ניצחון ראשון בקריירה המקצוענית. הבאקס הראו בסופרדום שההגנה שלהם יכולה להיות סבירה כשהם במצב רוח טוב ואם יעקצו גם הפעם, ההייפ סביבם עוד יכול לזנק.

מינסוטה (1:1) - סן דייגו (1:1)

מינסוטה הציגה פוטבול רע מאוד במאנדיי נייט הראשון של העונה ורשמה רק שלוש נקודות בהפסד בסן פרנסיסקו. אלא שבשבוע שעבר, עם אדריאן פיטרסון שחזר לעניינים, זה כבר נראה הרבה יותר טוב והסתיים בניצחון על דטרויט. התקפת המסירה עדיין אחרונה בליגה, אבל לפחות על הקרקע נראה שלווייקינגס יש קצת תקווה. מנגד, בסן דייגו התקפת המסירה דווקא עובדת היטב (305.5 יארד בממוצע למשחק עד כה), אולם הקבוצה פספסה בגדול הזדמנות לנצח בסינסינטי ולהישאר מושלמת וכעת, היא צריכה להרים את עצמה מחדש.

סנט לואיס (1:1) - פיטסבורג (1:1)

אחרי שבמחזור הראשון סנט לואיס סיפקה את הפתעת המחזור עם ניצחון על סיאטל, בשבוע שעבר היא לא הצליחה לשמור על אותה רמת ריכוז וספגה הפסד מביך משהו בוושינגטון, כאשר ההתקפה שלה כלל לא מתפקדת ומשיגה רק עשר נקודות. עכשיו מחכה לה משחק מול יריבה לא יציבה אחרת. הסטילרס נראו מבולבלים במשחק פתיחת העונה מול הפטריוטס, אבל התפוצצו, בכיכובו של אנטוניו בראון, מול סן פרנסיסקו. דיאנג'לו וויליאמס מילא בצורה מעולה את מקומו של ליביון בל המושעה, שחוזר כעת ויהיה מעניין לראות איך מייק טומלין ישלב בין השניים.

דיאנג'לו וויליאמס פיטסבורג סטילרס. Gen Puskar, AP
מה החזרה של ליביון בל אומרת לגביו? דיאנג'לו וויליאמס/AP, Gen Puskar

23:05-23:25:

אריזונה (0:2) - סן פרנסיסקו (1:1), METV

כמו בשנה שעברה, אריזונה שוב יוצאת לדרך בסערה והיא כבר הספיקה לנצח, בקלות מרשימה יש לומר, את ניו אורלינס בבית ואת שיקגו בחוץ. ההתקפה רשמה עד כה לא פחות מ-79 נקודות, כאשר קרסון פאלמר ולארי פיצג'רלד מריצים את העניינים בצורה נהדרת. הניינרס, שבמחזור הראשון ספגו רק שלוש נקודות בבית, חטפו עוד 43 בפיטסבורג וחזרו למציאות הדי מתסכלת מבחינתם. אחרי לא מעט שנים מתסכלות מבחינת אריזונה, שכללו עשרה הפסדים ב-12 המשחקים האחרונים בין הקבוצות, נראה שהפעם היא זו שמגיעה מעמדה עדיפה להתמודדות הזו.

מיאמי (1:1) - בפאלו (1:1), 5+ לייב ו-HD

שתי הקבוצות נותרו מאוד מאוכזבות אחרי המחזור השני. שתיהן ניצחו במחזור הפתיחה ניצחונות נאים, אולם נפלו למאזן חצוי, מיאמי אחרי הפסד מפתיע ודרמטי מול ג'קסונוויל והבילס, אחרי ששוב לא יכלו לטום בריידי והפטריוטס. כדי שהאלופה לא תברח להן יחד עם הג'טס בצמרת הבית, שתי היריבות ל-AFC מזרח יודעות שהניצחון הוא הכרחי במפגש הזה, כאשר בשנה שעברה כל קבוצה ניצחה את המשחק הביתי שלה באופן חד צדדי.

סיאטל (2:0) - שיקגו (2:0), FOX

משחק קריטי בסיאטל. סגנית האלופה כבר עם שני הפסדים וגם היא מתקשה לשים את האצבע על מה שלא עובד. מול הראמס, ההגנה לא ממש תפקדה ומול הפאקרס בלמבו פילד, גם ההתקפה לא הופיעה. עכשיו, סיאטל חוזרת הביתה, לראשונה העונה, לאצטדיון הרועש בליגה והיא מקווה שהוא יעשה לפחות חלק מהעבודה עבורה. הסיהוקס, שיקבלו סופסוף בחזרה את קאם צ'נסלור, שסיים את ההולדאאוט, צפויים לעשות חיים קשים לג'ימי קלאוסן, שיחליף את ג'יי קאטלר הפצוע אצל הדובים, אולי הקבוצה המאכזבת ביותר מפתיחת העונה ביחס בין היכולת על הדשא לפוטנציאל. אם ההגנה של שיקגו תמשיך בקצב הנורא שלה (39.5 חובה בממוצע למשחק, הכי גרוע בליגה), זה עלול להיגמר בעוד תבוסה.

שחקן סיאטל סיהוקס ריצ'רד שרמן. Jamie Squire, GettyImages
הסיהוקס חייבים ניצחון בדחיפות. ריצ'רד שרמן/GettyImages, Jamie Squire

דטרויט (2:0) - דנבר (0:2), בין ראשון לשני, 3:30, 5+ לייב ו-HD

עוד קבוצה מאכזבת מה-NFC צפון היא דטרויט, שכבר הספיקה לספוג שני הפסדים. משחק הריצה של הליונס לא קיים (53.5 יארדים בממוצע למשחק) וההגנה סובלת מעזיבתו של נדמוקונג סו, שבינתיים עסוק בלעשות צרות במיאמי. הברונקוס לא כל כך הרשימו עד כה, אפילו לא פייטון מאנינג (רק 431 יארד בשני המשחקים הראשונים גם יחד), אבל אצלם, ההגנה נראית נהדר והכריעה את שני משחקי הפתיחה כדי להציב את הקבוצה בעמדת פתיחה מצוינת.

גרין ביי (0:2) - קנזס סיטי (1:1), בין שני לשלישי, 3:30

הנפגעת מהניצחון הדרמטי של הברונקוס במשחק שהוציא לדרך את המחזור הקודם הייתה קנזס סיטי, שאיכשהו הצליחה לאבד משחק ביתי בו היא הובילה עד 36 שניות לסיום. דווקא אחרי הניצחון המצוין ביוסטון, הצ'יפס עשו צעד אחורה ועלולים ליפול למאזן שלילי בתום המשחק הקשה בלמבו פילד, מול ארון רוג'רס שלא זרק לחטיפה ביתית מזה כשלוש שנים. הפאקרס נראו נהדר מול סיאטל ודומה כי החיסרון של ג'ורדי נלסון לא מפריעה לשיטת המשחק שלהם יותר מדי. אדי לייסי, שנפגע נגד הסיהוקס, צפוי להיות כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully