וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באד לאק: משחק נפל לאנדרו לאק, הג'טס ניצחו באינדיאנפוליס

22.9.2015 / 8:32

ההגנה של הסילונים, בראשות דרל ריוויס (חטיפה והשתלטות על שני פאמבלים) התעללה בקולטס בדרך ל-7:20 נהדר בחוץ ולמאזן 0:2 לראשונה מזה ארבע שנים. לאק סיים עם שלושה איבודים ופאמבל ואינדי בלי ניצחון. קאטלר ובריס פצועים ויחמיצו משחקים, רומו לא זקוק לניתוח

אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. AJ Mast, AP
זה נראה רע מאוד. לאק/AP, AJ Mast

אינדיאנפוליס (2:0) - ניו יורק ג'טס (0:2) 20:7

לזה אף אחד באינדיאנפוליס לא ציפה. הקולטס רשמו הלילה (בין שני לשלישי) עוד תצוגה התקפית נוראית, הפעם בבית והפסידו בפעם השנייה העונה ליריבה מה-AFC מזרח, לאחר שנבלמו גם בבפאלו בשבוע הפתיחה. הג'טס מנגד, גרמו שבוע שני ברציפות ללא פחות מחמישה איבודים ליריבה, כאשר דרל ריוויס שוב מככב ומזכיר למה הוא היה שווה את הכסף הגדול.

ריוויס חטף כדור אחד מאנדרו לאק, השתלט על שני פאמבלים, כולל אחד של פרנק גור על קו היארד האחד של הסילונים והוביל את הירוקים למאזן 0:2 לראשונה מאז 2011. מנגד, אינדי פותחת עונה שנייה ברציפות ב-2:0. בשנה שעברה היא המשיכה לחמישה ניצחונות רצופים, אבל הפעם, לפחות כמו שההתקפה נראית כרגע, זה הולך להיות הרבה יותר קשה.

אנדרו לאק היה גרוע וסיים עם 250 יארד ב-21 מ-37, טאצ'דאון, שלושה איבודים ופאמבל. דונטה מונקריף היה התופס היחיד שתפקד, עם 122 יארד והטאצ'דאון היחיד של הקולטס במשחק, שהגיע רק בתחילת הרבע הרביעי. בכלל, לראשונה מאז 1997, אינדי ירדה בשני משחקים רצופים להפסקה כשהיא ללא נקודה ואפילו אדם וינטיירי האמין החמיץ שער שדה מ-29 יארד, המרחק הקרוב ביותר ממנו הוא מחמיץ מזה שמונה שנים. מנגד, ריאן פיצפטריק עשה עבודה שקטה וטובה עם 244 יארד, צמד ואיבוד. הוא מצא את ברנדון מארשל ל-101 יארד וטאצ'דאון ואת אריק דקר (שנפצע בהמשך בברך שמאל ויעבור MRI) לעוד 97 יארד וטאצ'דאון.

עוד מוקדם לומר זאת, אבל אולי הפציעה של ג'ינו סמית' רק עשתה טוב לקבוצה של טוד בואלס, שהובילה 0:7 בתום הרבע הראשון, 0:10 במחצית ולא התרגשה גם מטאצ'דאון מצמק של הקולטס, הגיבה בעשר נקודות רצופות ולקחה את המשחק.

עוד קצת עדכונים מהלילה:

* ג'יי קאטלר פצוע בשריר הירך האחורי ויחמיץ לפחות שני משחקים.

* טוני רומו לא זקוק לניתוח בעצם הבריח, מה שעשוי לזרז מעט את חזרתו למגרשים. הוא עדיין צפוי להחמיץ שמונה שבועות לפחות.

* דרו בריס סובל מפגיעה בכתף וככל הנראה יחמיץ כמה משחקים של ניו אורלינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully