וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם במכבי חיפה על שמואלביץ' ובוזגלו. שחקנים: "החזרנו את הכבוד"

22.9.2015 / 8:07

במועדון תקפו: "התמונה של בוזגלו לא ממעיטה מערך ההצגה, שהשופט יעשה חשבון נפש". שחר שוחח עם השחקנים, קריאף, שזכה למחמאות, הבטיח: הבצורת תסתיים מול מכבי תל אביב. שבחים גם לסטויקוביץ'

one

במכבי חיפה הגיעו אתמול למשחק בבאר שבע בידיעה שהפסד רק יעמיק את הנזק המקצועי בקבוצה, אבל למרות הרחקה לא מוצדקת בפתיחת המשחק החבורה של רוני לוי סיימה ב-0:0. במועדון הביעו שביעות רצון מהתוצאה, אך לא התעלמו מההחלטה של איתן שמואלביץ' להרחיק את טאלב טואטחה אחרי ספק הצגה ספק פגיעה במאור בוזגלו בדקה השלישית.

"התוצאה פחות מעניינת כי יכולנו לנצח כאן היום. השופט עשה טעות חמורה. נגד כפר סבא פסלו שער חוקי, לא שרקו לפנדל. חבל ששופט משפיע על המשחק. קרסיקוב היה פזיז ונמהר מדי בהחלטה שלו, מעניין שאת העבירה של ארבייטמן על משומר הוא לא ראה. הוא יצטרך לחשוב עם עצמו ולעשות חשבון נפש", אמרו במועדון, שם מקווים שהוועדה המקצועית של איגוד השופטים תטפל בעניין, אך סבורים כי לא תוכל לבטל את ההרחקה.

כפי שפרסמנו אתמול, עטאא ג'אבר נפצע בחימום והוחלף ברגע האחרון בסאן מנחם. הדבר פתר בעיה לרוני לוי, שנאלץ להתמודד עם ההרחקה של המגן השמאלי שלו. עוד לפני המשחק הייתה התלבטות האם לשלב את מנחם בסגל, אך בסופו של דבר התקבלה החלטה שלא ורק הפציעה של הקשר האחורי הובילה להחלטה.

קשר הפועל באר שבע, מאור בוזגלו. טוויטר, צילום מסך
"התמונה לא ממעיטה בערך ההצגה". בוזגלו/צילום מסך, טוויטר

בחיפה לא אהבו את התמונה שהפיץ מאור בוזגלו, בה הוא נראה כי השפה שלו נפוחה. "בניגוד אליו, אנחנו לא הוצאנו תמונות של משומר הפצוע, או של שחקנים אחרים. התמונה הזאת לא ממעיטה מערך ההצגה שהוא עשה", אמרו. שחקנים העידו אתמול: "היו רגעים של המון כעס, שחקנים היו קרובים מאוד להתעמת עם השופט, אבל החזקנו את עצמנו. היו רגעים שהחזקנו את עטר ושכטר, חששנו שיקבלו אדום. אבל מה שחשוב זה שהחזרנו חלק מהכבוד העצמי שלנו. הקבוצה נראתה טוב יותר". רוני לוי אמר לוואלה ספורט: "אני יכול להתאכזב מההחלטה הזאת. מצד שני, אני מאוד מאמין בשחקנים, יש קשיים אבל אנחנו במסלול הנכון. מבחינתי הגישה שווה הכל, הגישה שלהם הייתה נהדרת. זה יתחבר, צריך סבלנות".

בקבוצה ציינו שני שחקנים שבלטו מעל כולם במשחק הזה: השוער ולדימיר סטויקוביץ', שרשם משחק נהדר ומנע הפסד, ואופיר קריאף, שבינתיים מוכיח שהוא אחד משחקני הרכש המשמעותיים שהגיעו לחיפה הקיץ. גם הבלם מארק ואליינטה בלט. בצוות המקצועי היו מרוצים גם מאלירן עטר, שעשה עבודת הגנה וידע להחזיק בכדור ולעשות פעולות חיוביות בחלק ההתקפי. "כל הארבעה היו מצוינים, אבל עבדנו כקבוצה וזה מה שחשוב. נבוא למשחק נגד מכבי תל אביב בלי רגשי נחיתות. לכל אורך השבועיים האחרונים תרגלנו בעיקר טקטיקה. אתמול היא זאת שעזרה לנו ליצור יתרון על היריב גם בעשרה שחקנים". בקבוצה הייתה אתמול שוב אכזבה מחן עזרא, שלא מצליח לבוא לידי ביטוי מתחילת העונה. שחר נכנס לחדר ההלבשה בסיום והודה לשחקנים. "החזרתם חלק מהכבוד של מכבי חיפה", אמר להם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אופיר קריאף שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מוחמא. קריאף/ברני ארדוב

"לא רק לי היה משחק טוב, אלא לכל הקבוצה. לא קל להיות עם עשרה שחקנים מהדקה הראשונה עם הקהל שלהם. מגיע שאפו לכל השחקנים", אמר קריאף. "כשהקבוצה תצטרך אשחק בכל תפקיד. למען הקבוצה אעשה הכל. אני עודמ מאחורי מה שאמרתי, יש לנו סגל הכי שיש בליגה. ראו היום הקרבה ולחימה. אני קורא לקהל לבוא נגד מכבי תל אביב. מתי נראה את הגול הראשון? במשחק הקרוב".

"עדיין חסר לי קצת כושר אבל אני משלים, לאט לאט, מאימון לאימון", סיכם הקשר שנשאל האם הוא מרוצה מהמעבר שלו לירוקים. "בית"ר תמיד תהיה בלב שלי, אבל אני שחקן של מכבי חיפה ומעניין אותי רק מה שקורה פה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully