וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בבאר שבע: "לא שיחקנו חכם. אולי הכניסה לאיצטדיון השפיעה"

22.9.2015 / 7:58

בכר הודה: "היינו תקועים, יש בעיה בניצול מצבים". בן ביטון: "סטויקוביץ' תפס יום טוב. עוד נזכה כאן באליפויות". בקבוצה טוענים: "בוזגלו לא עשה הצגה". נקודת האור של המאמן: אנתוני וואקמה

one

בהפועל באר שבע חגגו כל השבוע את חניכת האיצטדיון, אבל דווקא משחק הפתיחה, שהסתיים ב-0:0 עם מכבי חיפה, עמד פחות בציפיות. במועדון ישנה אכזבה מקצועית מהצורה שבה שיחקה הקבוצה, ובעיקר מהעובדה שהקבוצה לא הצליחה לייצר יותר מצבים בעקבות ההרחקה המוקדמת.

"חבל, רצינו לשמח את ברק ביום ההולדת שלו, את האוהדים ביום ההולדת של האיצטדיון, נחפש את הנקודות במקום אחר. אולי בעכו", אמר אחד השחקנים בסיום. "יכול להיות שהכניסה לאיצטדיון החדש השפיעה. אחרת אין סיבה שלא נשלוט על קבוצה בעשרה שחקנים במשך משחק שלם. הכל היה מוכן, התפאורה הייתה מושלמת. היינו בטוחים שנשמח את האוהדים היום, אבל זה לא קרה וחבל". ברק בכר אמר לוואלה ספורט: "שיחקנו לא חכם, לא יצרנו מצבים והיינו תקועים. מצד שני, היו דקות שאני לא מבין איך הכדור לא נכנס. חיפה נתנה משחק הירואי הגנתית, יכלו להבקיע. אבל לא קרה כלום, נסתכל קדימה. יש לנו בעיה בניצול מצבים".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יום הולדת בסימן אכזבה. בכר/ברני ארדוב

נקודת אור היה אנתוני וואקמה שאכזב את הצוות המקצועי עד כה. "היה מאוד מרגש, תפאורה נהדרת, אבל אנחנו יוצאים מאוכזבים", הודה בן ביטון. "הגיע לנו לנצח. לא חשבנו שיהיה קל, אבל יזמנו והיו לנו הרבה מצבים להבקיע. סטויקוביץ' תפס יום טוב. אני לא חושב שהלכנו אחורה. במחצית השניה הימרנו על התקפה. הם חיכו ויצאו למתפרצות, זה יותר קל לקחת כדור ולצאת קדימה, הם תפסו אותנו חשופים. ציפינו ליותר נקודות בתחילת העונה אבל היו משחקים קשים בפתיחה. כולן מפסידות נקודות, גם מכבי תל אביב. נעשה הכל כדי לנצח כבר בשבוע הבא".

ברק בכר שוחח במחצית עם ג'ון אוגו והסביר לו כי הוא יוחלף מאחר שהוא זקוק לשחקן התקפי יותר. אוגו קיבל את החילוף בהבנה. מי שנראה מאוכזב עוד לפני המשחק מהעובדה שלא עלה בהרכב הוא אליניב ברדה. "ראו על הפנים שלו שהוא מאוכזב. היה חשוב לו לעלות בהרכב במשחק הבכורה בטרנר, אבל כשהוא נכנס אף אחד לא הרגיש שהוא עם הפנים למטה", אמרו בקבוצה. שלומי ארבייטמן ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה ונראה כי בכר יצטרך להמשיך ולערוך רוטציה רחבה בין שחקניו על מנת שלא לפגוע במרקם החברתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה. יוסי ציפקיס
נקודת אור. וואקמה/יוסי ציפקיס

ביטון סיכם: "האצטדיון מהמם, עוד נתרגל אליו. אנחנו לא רגילים כל כך. בעזרת השם נזכה כאן עוד באליפויות. נעבוד קשה, אליפות מביאים במעשים. נעשה הכל כדי להיראות טוב".

בנושא אחר: בסיום המשחק פרסם בוזגלו ציוץ בחשבון הטוויטר שלו שבו נראה כי השפה שלו נפוחה, וכתב: "חושבים שעשיתי הצגה? תמונה אחת שווה אלף מילים". בבאר שבע אמרו הלילה: "אולי יש מחלוקת אם הייתה עבירה, אבל הצגה הוא בטוח לא עשה", זאת בצל טענות קשות שהשמיעו מנגד אנשי מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully