וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקה אומנותית: דניאל סמוכין סיים ראשון בסולט לייק סיטי

21.9.2015 / 18:18

המחליק בן ה-17 זכה בתחרות בינלאומית יוקרתית בארצות הברית אחרי שגבר על אלוף העולם לנוער, שומה אונו היפני, וגבר גם על אלכסיי ביצ'נקו שסיים במקום השביעי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג מצוין. דניאל סמוכין, במרכז הפודיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

דניאל סמוכין, שמתחרה בהחלקה אומנותית, סיים במקום הראשון בסולט לייק סיטי קלאסיק, תחרות בינלאומית יוקרתית בארצות הברית. עם ביצוע של שלוש קפיצות "מרובעות", כלומר ארבעה סיבובים באוויר, עקף סמוכין הן את אלוף העולם לנוער, שומה אונו היפני, והן את אלכסיי ביצ'נקו, חברו הבכיר לנבחרת ישראל והמדורג רביעי באליפות אירופה האחרונה.

סמוכין בן ה-17 שאותת על כוונותיו כבר בתחילת השנה כשסיים עשירי באליפות אירופה לבוגרים, דורג שלישי ברגיל הקצר עם 71.52 נקודות, ובמקום השני בתרגיל החופשי עם 152.15 נקודות. ביחד הוא צבר 223.67 נקודות והקדים את קייג'י טאנאקה מיפן ורוס מיינר מארצות הברית.

ביצ'נקו בן ה-27 שדורג שני בתום התרגיל הקצר נפל למקום השביעי בתרגיל החופשי וזהו גם דרוגו הסופי. אונו היפני שזכה השנה באליפות העולם לנוער ניצח אמנם בתרגיל החופשי, אבל דורג רק תשיעי בתרגיל החובה וסיים חמישי כללי. לא פחות משלוש נשים התחרו במדי ישראל: קתרינה קולגייקו מקום 12, איימי ביוקאנאן מקום 13 ונטע שרייבר שביצעה רק את תרגיל החובה. מקום שביעי מתוך תשע לזוג הריקוד שעלה מהנוער העונה, קים ברקוביץ' ורוני זילברברג, ומקום שישי מתוך שבע לאדל טנקובה ויבגני קרסנופלוסקי בתחרות הזוגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully