וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודמיר נפצע במרדף עם שוטרים: "זה היה מבייש ומשפיל"

21.9.2015 / 14:38

קשר בית"ר ירושלים נקלע בטעות לזירת אירוע משטרתי ונחבל בעימות עם הבלשים, לאחר שלא הבין אותם וניסה לברוח: "לשוטרים הייתי עוצר, אבל הם היו סמויים. ישראל מסוכנת וכששלושה אנשים גדולים מתחילים לרוץ אחריך, אתה בורח"

one

קשר בית"ר ירושלים קלאודמיר נחבל אתמול בלילה (ראשון) בתקרית עם מספר שוטרים ליד ביתו בירושלים. הקשר שמע רעש של רכב שהתנגש בקיר ליד דירתו וירד לרחוב לבדוק את המצב, אך כשראה שלמקום הגיעו שוטרים הוא נבהל ועזב את המקום. אלו חשדו בו, רדפו אחריו וכשהצליחו להשתלט עליו הוא נפל ארצה ונפצע בידו. למרות שהברזילאי לא מדבר אנגלית, הוא הצליח להסביר לשוטרים בסופו של דבר שהוא שחקן בית"ר ירושלים. מאוחר יותר הקצין שהיה במקום עלה לדירתו של קלאודמיר והתנצל בפניו.

לדברי אנשי בית"ר הוא סובל מחבלות, ובנוסף הוא פגוע מאוד מהאירוע. היום הוא נלקח לבדיקה בחדר המיון בבית החולים שערי צדק. בשלב זה הוא לא מעוניין להגיע לאימון הקבוצה היום. בקבוצה ממתינים שהשחקן יירגע ולא מתכוונים להכריחו להגיע לאימון לאור הטראומה שעבר.

קלאודמיר אמר לוואלה ספורט: "לשוטרים הייתי עוצר, אבל הם היו סמויים ובלי מדים. ישראל מדינה מסוכנת וכששלושה אנשים גדולים מתחילים לרוץ אחריך, ואתה לא מזהה שהם שוטרים, אתה בורח. יש לי חבלות ברגליים, בבטן, בגב, בידיים ובפנים, אבל הכי כואב זו ההשפלה הזו, כאילו אני פושע גדול שמנסים לתפוס אותו וזה שלא הקשיבו לי".

"רק רציתי לעזור והתחילו לרדוף אחריי אז נבהלתי", סיפר הקשר. "גם כשתפסו אותי לא הקשיבו ולא נתנו לי לדבר. רק שדיברו איתם אנשים הם הבינו שטעו ועזבו אותי. זה היה מבייש ומשפיל, אפילו לא נתנו רגע להסביר מי אני ומה קרה".

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים לאחר שהוכה על ידי שוטרים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
תקרית לא נעימה. קלאודמיר/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

סוכנו שחר גרינברג מסר: "כל העניין עובר לטיפול הקבוצה, שכרגע שוקלת יחד עם השחקן ונציגו להגיש תלונה חריפה נגד אותם בלשים שתקפו ללא אבחנה את השחקן. התנהגות שכזו, על אחת כמה וכמה שמגיע מאנשים שמטרתם ותפקידים הינו לשמור חוק וסדר בציבור, אינה מקובלת ואף גובלת באוזלת יד וזלזול באזרחים תמימים, במקרה הזה אזרח זר, שכל חטאם היה שדרשו להגיש עזרה לאחר".

מהמשטרה נמסר: "במהלך פעילות סמויה שהתקיימה באזור רמת בית הכרם, יצא אדם שבדיעבד זוהה כקלאודמיר פריירה. הנ"ל הבחין בבלשים והחל להימלט מהמקום, על אף קריאות השוטרים שהזדהו וקראו לו לעצור מספר פעמים, רץ בניגוד לכיוון התנועה בין מכוניות נוספות וסיכן את עצמו ואת השוטרים. לאחר מרדף נעצר החשוד והחל להיאבק בבלשים שהשתלטו עליו תוך שימוש בכוח סביר. עם מעצרו התברר כי הוא אינו מבין את השפה ולכן לא עצר ונמלט, וכי הייתה טעות בזיהוי על ידי הבלשים. מתורגמן שהגיע סייע לבירור העניין, הבלשים הסבירו את הטעות בזיהוי, אך ציינו את התנהגותו, שהגבירה את החשד לגביו ואילו השחקן התנצל והבהיר את אי הבנתו לגבי ההתרחשות. קצין הבילוש נענה לבקשת השחקן ופגש בבוקר את מנהל הקבוצה טרם האימון כדי לתאר לו את שאירע. משטרת ירושלים מצרה על הטעות בזיהוי שנעשתה בתום לב ותוך כדי פעילות מבצעית ומאחלת לקלאודמיר פריירה שנה טובה".

  • עוד באותו נושא:
  • קלאודמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully