וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים חלוקים בנוגע להחרמת משחקי הבית במחאה

21.9.2015 / 8:05

חלק מהקהל חושש שהמהלך יוביל לירידת ליגה: "המטרה היא לא לפגוע בקבוצה, אנחנו נסבול אבל טביב יפסיד". ניסיונות לשכנע את הבעלים להרגיע את הרוחות, שחקן: "אין בעיות בחדר ההלבשה, פשוט אף אחד לא לקח אחריות". הקבוצה תעמוד לדין על התפרעות אוהדים

one

החל מאתמול (ראשון) קיבלו אוהדי בית"ר ירושלים החלטה לפתוח במחאה נגד אלי טביב. לאחר שיחות שנמשכו שבועות, אי הסכמות ומחלוקות רבות, הגיעו אתמול האוהדים לנוסח משותף והסכמה של כל קבוצות האוהדים החל מעמותת האוהדים ועד ללה פמיליה, לפתוח במחאה חוקית על מנת לגרום לשינוי בבעלות על המועדון.

כחלק מהמחאה שוקלים האוהדים להחרים את משחקי הבית ולהגיע אך ורק למשחקי החוץ. בנושא הזה האוהדים עדיין חלוקים, כיוון שחלקם חוששים כי הקבוצה גם כך בדרך לעונת הישרדות ורוצים להימנע מירידת ליגה. אחד ממובילי המחאה אמר אתמול: "נמצא את הפתרונות כדי שטביב יבין שלא כדאי לו להיות כאן. המטרה היא לא לפגוע בקבוצה ולבוא ולתמוך אבל נקבל החלטות בקרוב. ברור לנו שזה לא יהיה קל ואנחנו נסבול אך אנחנו יותר חזקים וטביב יפסיד".

טביב ייכנס ביום חמישי מסיבת עיתונאים במטרה להסביר את הצד שלו בעניין, את העובדה כי תקציב שכר השחקנים העונה הוא גבוה יותר מהעונה שעברה וכי הוא מנהל את המועדון ללא סיוע ועם לא מעט בעיות. גורמים רבים ניסו לשכנע אתמול את טביב לעשות מספר צעדים בוני אמון מול הקהל בכדי להרגיע את הרוחות ולהביא לשינוי אווירה, אך נראה כי מסלול ההתנגשות בין הצדדים הוא בלתי נמנע.

עם או בלי קשר, ההתאחדות הודיעה היום כי תעמיד לדין את בית"ר על התפרעות אוהדיה לאחר הספיגה מול בני יהודה. שופט השחק אוראל גרינפלד ציין בדו"ח כי בדקה ה-57 נזרקו מכיוון יציע מספר 11, שאוכלס על ידי אוהדי בית"ר, כוס שתיה ומצת אפשר נחתו בתוך תחומי המגרש.

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב. קובי אליהו
מסלול ההתנגדות הוא בלתי נמנע. אלי טביב/קובי אליהו

גם שחקני הקבוצה מבינים לאן הדברים הולכים, ואחד מהם אמר: "אנחנו לא מתעסקים באם הקהל צודק או לא, אנחנו רק מקווים שימשיכו לתמוך בנו ויעזרו לנו לצאת מהמצב הזה. גם כך אנחנו במצב קשה והרבה איבדו את הביטחון, מה שיש להם מול טביב עדיף שיישמר מחוץ למגרש, אנחנו נעשה הכל כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

אתמול ערך סלובודאן דראפיץ' אסיפה בה שם דגש בעיקר על המחצית השנייה בהפסד לבני יהודה, והעובדה שפדרו גלבאן כבש שער בנגיחה למרות שדיברו על ההצטרפות שלו באסיפות שלו לפני המשחק. חלק מהשחקנים השתתפו בשיחה, ביניהם חסוס רואדה ודושאן מאטוביץ', ונראה היה שאתמול נפל ללא מעט מהם האסימון שהקבוצה מתחילה להסתבך חזק בתחתית.

אחד השחקנים ביקר את חבריו ואמר: "אנשים מתעוררים עכשיו וחבל. פתאום מבינים איך הסתבכנו ולקראת אילו משחקים אנחנו הולכים אחרי הפועל כפר סבא - סכנין בדוחא, באר שבע, מכבי תל אביב - ומבינים כי כבר מכפר סבא כל משחק הוא על החיים. אין רעל או בעיות בחדר הלבשה פשוט אף אחד לא לקח אחריות או נתן הכל מעצמו, כולם מרגישים את זה ומדברים על זה בגלוי, זה כבר שלב בדרך לצאת מהמצב הזה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים מול מאור קנדיל שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
האסימון נפל. דושאן מאטוביץ'/יוסי ציפקיס

טביב צפוי להגיע במהלך השבוע ולשוחח עם השחקנים על המצב. בבית"ר אומרים כי נוכחותו של הבעלים קריטית, במיוחד במצב הנוכחי. מעבר לכך, טביב אישר רכישת מערך JPS ותוכנת ניטור עבור הצוות המקצועי, בדומה לזו שנמצאת בשימוש כבר זמן רב במכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע, והיא אמורה להגיע לארץ בחודש הבא. עלות העסקה היא כ-150 אלף שקל.

מספר שינויים צפויים בהרכב הקבוצה לקראת המשחק נגד כפר סבא, כאשר ניקיטה רוקאביציה עשוי לפתוח, כאשר עדיין לא ברור קצב החלמתו של חסוס רואדה והאם יהיה כשיר. השחקן טוען כי הפציעה מאחוריו, ואם יחזור לאימונים מלאים במהלך השבוע גם הוא עשוי לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully