וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "יש חוסר שקט. כשהשער הראשון יבוא, יגיעו עוד הרבה"

20.9.2015 / 18:00

מאמן מכבי חיפה מקווה שהקרח יישבר במשחק החוץ מול הפועל באר שבע (ב', 20:55, ער' 1): "תמיד יש לחץ, צריך להתמודד". על העונש של פלט: "זה כדורגל, לא בלט". עזרא יועדף על פני בניון?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ערכה הערב (ראשון) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) מול הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. הירוקים מקווים להשיג שער ראשון ואולי גם ניצחון בכורה, אחרי שפתחו את העונה בצורה איומה וצברו נקודה אחת בשלושה משחקים.

בנוגע להרכב, ישנה עדיין התלבטות בין יוסי בניון לחן עזרא באשר לאיוש העמדה בכנף ימין, כשעזרא תורגל באימון המסכם וזוכה כרגע לעדיפות. אביחי ידין יחליף את ניקולה דרינצ'יץ' המורחק, אוראל דגני יחזור על חשבון דקל קינן הפצוע וגם איתי שכטר יתפוס את המקום בחוד על חשבון אלון תורג'מן, שכן גליינור פלט מורחק אף הוא. אלירן עטר יוצב בכנף שמאל.

שני, 20:55, ערוץ 1: הפועל באר שבע חונכת את האצטדיון החדש מול מכבי חיפה

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מחכה לשינוי. רוני לוי/יוסי ציפקיס

המאמן רוני לוי אמר לפני האימון: "אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול יריבה חזקה, גם כשחקנים בודדים מוכשרים וגם כקבוצה. יחד עם זה יש לנו את המטרות שלנו, ואני מאוד מאמין בקבוצה שלנו. לחץ? במכבי חיפה תמיד יש לחץ. יש תחרות על ההרכב, יש את התוצאות, אבל ספורטאים צריכים לדעת להתמודד עם לחץ".

על שינוי שיטת המשחק: "גם במחנה תרגלנו שתי שיטות משחק. אנחנו יכולים לעבור משיטה אחת לאחרת, זה לא דרמטי, והשחקנים מבינים את זה".

על העובדה שהקבוצה טרם כבשה: "השער הראשון עוד יגיע. הגענו למספיק מצבים כדי לכבוש. יש לנו יכולת טובה, אבל יכול להיות שיש חוסר רוגע וחוסר שקט. כשיגיע השער הראשון, יגיעו אחריו עוד הרבה".

על היריבה, שהפעם תשחק פתוח יותר: "לכל משחק יש את החוקים שלו, כל משחק הוא אחר. אנחנו יודעים שבאר שבע איכותית, יש שם הרבה התלהבות, אבל אני רואה את השחקנים באימונים והשחקנים שלי משדרים דברים טובים. הם מרוכזים ומחויבים".

על העונש שגליינור פלט ספג: "הוא חמור מאוד. זה כדורגל, לא בלט. ראיתי אתמול מכות בצ'לסי, משחק קשוח, דייגו קוסטה הלך שם מכות ברחבה. שלושה משחקים זה חמור מאוד".

על הביקורת על דרינצ'יץ': "כשהתוצאות לא טובות טבעי שיש ביקורות על שחקנים, מאמנים ועל המערכת. צריך להתמודד ולהתייחס לביקורות הנכונות, ולתקן את מה שצריך".

עוד באותו נושא

ההרכבים והחיסורים לקראת הפועל באר שבע - מכבי חיפה

לכתבה המלאה
זוכה לעדיפות על פני בניון. חן עזרא/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully