וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט לואיס הפסידה, אבל הבטיחה את מקומה בפלייאוף

20.9.2015 / 8:21

הקרידנלס ספגו 5:4 משיקגו קאבס, אולם בעקבות ההפסד של האלופה היוצאת סן פרנסיסקו, 6:0 בבית לאריזונה, הם הפכו לקבוצה הראשונה שנכנסת לפוסטסיזן

מייקל וואקה סנט לואיס קרדינלס. DAVID BANKS, GettyImages
נתראה באוקטובר. וואקה/GettyImages, DAVID BANKS

סנט לואיס הפכה הלילה (בין שבת לראשון) לקבוצה הראשונה שמבטיחה לעצמה מקום בפלייאוף העונה. הקרדינלס, שלאורך כל העונה כמעט מובילים את הליגה עם המאזן הטוב ביותר, אומנם הפסידו בחוץ 5:4 לשיקגו קאבס (שצימקה מהם את הפער ב-NL מרכז לחמישה משחקים), אולם במקביל, סן פרנסיסקו הפסידה 6:0 בבית לאריזונה והבטיחה לקרדינלס את הפוסטסיזן. פיטסבורג, שניצחה 2:3 בחוץ את הדודג'רס ואת קלייטון קרשאו, ניצלה את ההפסד של סנט לואיס והורידה ממנה את הפער לארבעה משחקים.

עוד הלילה:

* ב-AL מזרח המאבק עדיין לא הסתיים. בוסטון שמה חמש ריצות באינינג התשיעי וניצחה 6:7 בטורונטו, כאשר קאמבק של המארחת נעצר ברגע האחרון. היאנקיז ניצלו זאת ועם 0:5 בדרבי מול המטס, כולל הומראנים של בריאן מקאן וקרלוס בלטראן, הם צימקו את הפער לשלושה וחצי משחקים.

* ב-AL מערב, טקסס ממשיכה לעשות עבודה אדירה ובעזרת קול המלס, ניצחה 1:10 את סיאטל ושמרה על פער שניים וחצי משחקים מיוסטון, שניצחה בקושי 6:10 את אוקלנד.

* הניצחון של האסטרוס קבע כי הם ביתרון משחק וחצי מהאיינג'לס, שניצחו את שני משחקי הדאבל הדר במינסוטה, 3:4 ב-12 אינינגים ואז 2:5 (הומראן 39 למייק טראוט) ועקפו את הטווינס.

* משחקים נוספים: בולטימור ניצחה 1:2 בטמפה ביי, דטרויט גברה ב-11 אינינגים 5:6 על קנזס סיטי, וושינגטון רשמה 2:5 על מיאמי (הומראן 41 לברייס הארפר), סינסינטי ניצחה 7:9 במילווקי, הווייט סוקס השיגו 3:4 בקליבלנד, אטלנטה גברה 1:2 על פילדלפיה וקולורדו ניצחה 2:10 את סן דייגו.

אוון גאטיס יוסטון אסטרוס. Pat Sullivan, AP
יוסטון שורדת. אוון גאטיס/AP, Pat Sullivan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully