וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'ט: "נמשיך לשחק כמו שאנחנו משחקים עד שהכדור ייכנס לרשת"

20.9.2015 / 7:15

בהפועל חיפה מתוסכלים מהיכולת בהפסד להפועל תל אביב: "יש פה חומר טוב אבל אין עדיין חיבור מלא". סקאוט מגנק הגיע לעקוב אחרי לירן סרדל, שמצוי בקרע עם הקהל, אך התלהב דווקא ממיקי יאזו

one

בהפועל חיפה היו מאוד מאוכזבים מהיכולת שהפגינה הקבוצה בהפסד אתמול להפועל תל אביב וזאת דווקא לאחר משחק טוב שהציגו החניכים של טל בנין בשבוע שעבר נגד בית"ר ירושלים. בקבוצה היו מלאים בביקורות למרבית השחקנים, כולל הזרים, ונראה שלקראת המשחק מול מכבי נתניה יחולו כמה שינויים בהרכב.

"יכולנו לנצח גם במשחק הזה, כי הפועל תל אביב היו חלשים מאוד, אבל אנחנו בלי מחץ" אמר שחקן בקבוצה. "יש פה חומר טוב אבל אין עדיין חיבור מלא. אני מאמין שנהיה קבוצה טובה מאוד ברגע שנמצא את האיזון ואת ההרכב הנכון".

בקבוצה נדרשו לקרע בין הקהל למגן לירן סרדל, אחד משחקני הבית של המועדון. רבים מהאוהדים הסבירו שהכעס כלפי סרדל נובע מכך שהשחקן פדה את כרטיס השחקן שלו ויכול לעזוב בינואר, אך בשל הרצון לראות אותו מתקדם ו"פוליטיקה פנים מועדונית", כפי שהגדירו האוהדים, אלעד גבאי לא הגיע לקבוצה.

"הקהל כועס, וייתכן שבצדק" אמר גורם המקורב מאוד להנהלת המועדון, "מבחינתם הם יודעים שלירן יכול לעזוב בינואר לאן שהוא רוצה וזה מכעיס אותם, אבל הוא שחקן בית וצריך לתת לו גב. הוא נקלע לסיטאוציה הזו שלא באשמתו". בצוות המקצועי צפויים לעודד את סרדל ולהבהיר לו שהוא זוכה לגב מהם.

השחקן עצמו היה אתמול תחת מעקב על ידי סקאוט של גנק, שהגיע לבחון אותו עקב היותו שחקן חופשי החל מינואר. סרדל לא הרשים את הסקאוט, שסימן בפנקס דווקא את מיקי יאזו, המגן השמאלי של הפועל חיפה. יאזו, שגדל בקרית שמונה ושיחק בעונה שעברה בעירוני טבריה, החל לקבל לאחרונה קרדיט מטל בנין.

שחקן הפועל חיפה, חנן ממן, מול שחקן הפועל תל אביב, איאד אבו עביד. קובי אליהו
אכזבה מהשחקנים. חנן ממן מול הפועל תל אביב/קובי אליהו

אדריאן רוצ'ט, שקיים אתמול את משחקו הראשון כשחקן הפועל חיפה באצטדיון בחיפה, אמר לאחר המשחק: "אישית אני מרגיש טוב, הפכתי לשחקן הרכב וזה חשוב, אבל קבוצתית זה מאכזב להפסיד. נמשיך לעבוד קשה, יש אצלנו נאיביות. אנחנו משחקים טוב ושולטים אבל נצטרך לדעת לנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. להפועל חיפה יש חיים קשים בליגת העל בשנים האחרונות, אנחנו צריכים להרים את עצמנו מבחינת נקודות. נמשיך לשחק כמו שאנחנו משחקים עד שהכדור ייכנס לרשת".

במועדון השתתפו בצערה של משפחת חדרי, על מותו של אוהד הקבוצה חיים חדרי אמש עם כניסתו לאצטדיון. חדרי, מאוהדיה המוכרים של הפועל חיפה, לקה בלבו בטרם החל המשחק ומותו נקבע בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully