וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו סובלים מחוסר יציבות וחייבים לשפר זאת במהרה"

20.9.2015 / 6:59

רגשות מעורבים בעירוני קרית שמונה לאחר ה-1:1 מול מכבי נתניה: "אנחנו סובלים מעליות וירידות". מנגה ואוסטוינד עשויים לפתוח במחזור הבא, מימוני צפוי להחליף את פרננדס המורחק

one

בעירוני קרית שמונה היו מרוצים מה-1:1 מול מכבי נתניה לאחר שהקבוצה שיחקה בעשרה שחקנים זמן רב, אך מאוכזבים מחוסר היציבות שמאפיין את הקבוצה עוד מטרום העונה. "אין ספק שאנחנו סובלים מחוסר יציבות", אמר אחד השחקנים. "יש עליות וירידות בפרקי זמן קרובים מדי. אנחנו חייבים לשפר את זה אחרת זה יהיה בעוכרנו לאורך כל העונה וזה דבר לא טוב".

בקבוצה מקווים שכעת כששדויד מנגה חזר לעניינים, הוא יעבור עונה ללא פציעות ויתרום רבות כשייתכן שכבר במחזור הבא הוא יפתח על חשבון אחד משחקני ההתקפה. אגב, ישנם כאלה שלא מצליחים להבין מדוע עידו אקסברד יצא לגמרי מהרוצטיה כשלמרות משחקי טרום עונה מצויינים הוא כלל לא נחשב לאופציה במשחקי הליגה כשגם מול מכבי נתניה הוא לא היה אחד המחליפים. מי שמתחיל להיכנס לעניינים הוא אור אוסטוינד שנכנס כמחליף וכבר נראה טוב יותר כשגם הוא בתמונת ההרכב למשחק הבא. קסיו פרננדס שהורחק לא ישחק נגד הפועל רעננה כשדין מימוני יחליפו.

הבעלים איזי שרצקי נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה כהרגלו אך לא דיבר על המשחק ואיחל לשחקנים חתימה טובה. לצד האכזבה מכך שלא ניצחו בקבוצה מרוצים מכך שמתחילת העונה בכל המסגרות אחמד עאבד כובש וכעת כבש גם בליגה כשבמועדון מאמינים שהעונה הנוכחית יכולת להיות עונת הפריצה האמיתית של השחקן.

איזי שרצקי הבעלים של עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
איחל לשחקנים חתימה טובה. איזי שרצקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully