וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב טוענים: "רן בן שמעון מוכן לחזור לעמדת המאמן"

האם מאמן מכבי פתח תקוה ישוב לקדנציה שנייה אצל האדומים? גורמים בקבוצה טוענים כי בן שמעון מוכן לכך, אך הדבר כרוך בפיצוי כספי גבוה. ביטון לאחר ה-0:1 על הפועל חיפה: "הניצחון הראשון הוא תמיד הכי קשה"

one

"השתחרר המון לחץ", אמר חלוץ הפועל תל אביב, דודו ביטון, לאחר ה-0:1 על הפועל חיפה אמש (שבת), שהיה לניצחונה הראשון של הקבוצה במסגרת רשמית העונה. לאורך השבוע מד הלחץ עלה לשיאים חדשים במתחם חודרוב. בנוסף לעובדה שהקבוצה עוד לא רשמה ניצחון, ההנהלה לא השכילה לסכם עם מאמן חדש ובמועדון הרגישו היטב את הביקורת ההולכת וגוברת גם מצד האוהדים וגם בתקשורת. השחקנים העידו כי המאמן הזמני, וואליד באדיר, נראה לחוץ מתמיד והעצבים שיחקו תפקיד מכריע בקבוצה. "זה היה שבוע לא קל בשביל כולם. היה אפשר להרגיש את המתח והלחץ על כולם", אמר אחד השחקנים. "היינו חייבים את הניצחון הזה". כשאלון יפת שרק לסיום הפועל צהלה וחגגה. "כל המתח הזה התפרק ברגע", אמרו בקבוצה.

"תמיד הניצחון הראשון הוא הכי קשה ומגיע בשיניים", הוסיף ביטון. "אני שמח מאוד שניצחנו ומקווה שזה יוציא אותנו לדרך חדשה. רצינו את הניצחון הראשון כדי לבוא לאימונים עם חיוך וזו התרופה הכי טובה בכדורגל. אני חושב שיש שיפור ביכולת בכל משחק ולאורך זמן נראה הפועל הרבה יותר טובה. יש פה סגל חזק מאוד והמטרה שלנו היא להיצמד למעלה. הפציעה בשנה שעברה פגעה לי קצת בהכנה השנה, אבל אני מקווה מאוד שהכול מאחוריי ושאהיה בריא ואחזור לעצמי. אם אמשיך לעבוד קשה גם השערים יגיעו. זה לא המועדון הראשון שמפטר מאמן. כבר עברתי המון מקרים כאלה וכמובן שזה לא נעים. כרגע באדיר הוא המאמן ורואים שהקבוצה רצה ועובדת קשה. כל מה שההנהלה תחליט אנחנו נקבל".

דודו ביטון שחקן הפועל תל אביב (מימין) מול אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
נשם לרווחה. דודו ביטון מול הפועל חיפה/קובי אליהו

בגזרת המאמן עדיין אין שינוי. בהנהלה טוענים כי יש להם כבר מועמד זר מוביל והם מקווים לסגור עמו השבוע, אולם עדיין לא ברור מי המאמן הנחשק. יחד עם זאת, שוב קולות בתוך המועדון התומכים בהשארת באדיר חזרו להישמע. המאמן עצמו כרגע לא נראה כי הוא מתלהב במיוחד לאייש את התפקיד ולכן הכיוון עדיין הוא החתמת מאמן זר.

דווקא ההצעה היותר מעניינת בסוגיית המאמן הגיעה השבוע מכיוון לא צפוי. גורמים המקורבים לקבוצה הציעו להנהלה להחזיר את רן בן שמעון לתפקיד. לטענת אנשים בקבוצה, המאמן מוכן לחזור למועדון האדום, אולם הדבר כרוך בפיצוי כספי די גבוה למכבי פתח תקוה שלא תשחררו בחינם. בשבועות האחרונים הבעלים אמיר כבירי התבטא כי היחידים מבין המאמנים הישראלים שהוא כן היה רוצה לראות בהפועל תל אביב הם בן שמעון, אלי גוטמן ורוני לוי, אך הם כרגע לא פנויים. אלא שלטענת מספר גורמים ישנם סיכויים גבוהים להחזיר את בן שמעון להפועל בתמורה לפצוי כספי, אותו כרגע האדומים לא מוכנים לשלם. כרגע ההערכה שהמהלך הזה לא ישא פרי, אך אם הקבוצה לא תמצא מאמן עוד השבוע, ייתכן והלחץ על ההנהלה כן יגרום לראשיה להציע כסף למכבי פתח תקוה בתמורה לשחרורו של בן שמעון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון. ברני ארדוב
הצעה שהגיעה מכיוון לא צפוי. רן בן שמעון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully