וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "השיפוט היה גרוע". אלי כהן: "אם כבר, אנחנו קופחנו"

19.9.2015 / 23:33

מאמן הפועל עכו התלונן אחרי ההפסד 2:0 לסכנין. מאמן המנצחת השיב: "אם מישהו צריך לבוא בטענות זה אנחנו, כי פסלו לנו גול". על ז'וארז'יניו: "אחרי מחנה האימונים היה ברור שמדובר בשחקן ברמה גבוהה"

one

בני סכנין רשמה הערב (שבת) את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה, 0:2 על הפועל עכו. הקבוצה עומדת כעת על ארבע נקודות והיא טיפסה מעל הקו האדום.

למאמן עכו, ירון הוכנבוים, היו טענות לשופט שלומי בן אברהם: "היה היום שיפוט גרוע. במצב של 0:1 היה פנדל 100 אחוז וגם הגיע כרטיס אדום לשחקן של סכנין, אבל השופט בוחר להתעלם. אם היה יוצא כרטיס אדום והייתה שריקה לפנדל – אלו החלטות מכריעות משחק. הגענו בסוף למצבים אבל שיחקנו התקפי מהשלב הראשון. לפעמים זה מצליח ולפעמים לא".

אלי כהן ענה לטענות של הוכנבוים: "אם כבר התוצאה קצת מקפחת אותנו. היה צריך להיות הפרש גבוה יותר ואם מישהו צריך לבוא בטענות לשופט, זה אנחנו כי פסלו לנו גול. היה חשוב לנו לנצח בדוחא, עשינו מהלכים יפים של כדורגל. יש עוד שחקנים שייכנסו לעניינים".

על הזר הברזילאי המצטיין ז'אורז'יניו אמר המאמן: "הוא הגיע לפה בשלהי יולי, היה חלוד ולא הותיר רושם טוב, אבל ראיתי ניצוצות. אחרי מחנה האימונים היה ברור שמדובר בשחקן ברמה גבוהה. לקח לו זמן להתחבר לסגנון הישראלי ואני שמח על התפוקה שלו. ייתכן שנצרף עוד שחקן התקפה - נקבל החלטה ביומיים הקרובים".

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מחמאות מהמאמן. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully