וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אנחנו עדיין צריכים להשתפר, צריכים להתרגל למצב החדש"

19.9.2015 / 22:06

מאמן מכבי פתח תקוה היה מרוצה מהניצחון הרביעי ברציפות מפתיחת העונה, שהשווה את שיא המועדון: "יקח זמן עד שנוכל להציב לעצמנו מטרות ברורות, השנה יש לנו הרבה יותר כישרון בחלק הקדמי ולכן אנחנו מבקיעים יותר"

one

מכבי פתח תקוה השוותה הערב (שבת) את שיא המועדון, עם ניצחון רביעי מפתיחת העונה. הפעם הקודמת שבה פתחו המלאבסים עם 12 נקודות מ-12 אפשריות הייתה בעונת 2000/01, כשהניצחון במחזור הראשון היה טכני.

המאמן רן בן שמעון אמר בסיום: "הגענו למגרש קשה מאוד שמכבי חיפה הפסידו בו, ועשינו הישג יפה מאוד. אני עדיין טוען שאנחנו צריכים להשתפר וברור שאחרי ניצחונות זה הרבה יותר כיף. אנחנו צריכים להתרגל למצב חדש שקבוצות מתכוננות יותר למשחקים מולנו, האתגרים עולים והמוטיבציה לנצח אותנו עולה.

"כיף להיות במקום הראשון, אבל אנחנו חייבים להסתכל על כל משחק בנפרד כדי לעשות עונה גדולה. יקח עוד זמן עד שנוכל לראות את המגמה של הליגה ועד שנוכל להציב לעצמנו מטרות ברורות. אחרי 10-15 מחזורים נדע לאן פנינו מועדות".

בנש מול טויטו/ברני ארדוב

על קצב הבקעת השערים, העומד על שניים למשחק, אמר בן שמעון: "העונה אנחנו מבקיעים יותר, על אף שהיום הסתפקנו בניצחון 0-1 קטן. המשחק היה די שקול, לא היה משחק גדול, גול לפה או גול לשם. השנה אנחנו רצים יותר קדימה ויש לנו הרבה יותר כישרון בחלק הקדמי ולכן אנחנו מבקיעים יותר".

על ההסתגרות לאחר כיבוש השער: יש משחקים שאתה רואה שהם של 1:0 קטן וכמאמן אתה צריך לקבל החלטה מה לעשות. אפשר להכניס חלוץ ולנסות לגמור את המשחק, ומצד שני אפשר לנסות להתגונן ולסגור את האמצע ולהביא את הנקודות. זה משחק חוץ קשה מאד וחייבים להגיד מילה טובה לכפר סבא".

מאמן כפר סבא, פליקס נעים, אמר בסיום: "אנחנו לא תלויים במאוויס צ'יבוטה. גם בשבוע שעבר הוא לא היה והגענו להרבה מצבים. אני תמיד מנסה להתאים את עצמי ליריבה כי אנחנו אנדרדוג. עבדנו על זה כל השבוע ולצערי זה פחות הצליח היום. ניקח את הקלטת מהמשחק ונעשה שיעורים לשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully