וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן ביטון כשיר לחיפה, בכר עדיין לא תרגל הרכב

19.9.2015 / 21:26

המאמן ממשיך במסורת ומשאיר את שחקניו במתח, אך נראה כי ראדי ומליקסון יפתחו. בשורה טובה לבכר: המגן הימני התאושש. שחקן בקבוצה לקראת מכבי חיפה: "את הלחץ נצטרך לנתב למקום חיובי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: הפועל באר שבע באירוע חניכת האצטדיון החדש

בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות לקראת המשחק החגיגי באצטדיון טרנר נגד מכבי חיפה ביום שני, כשהערב (שבת) קיבל המאמן ברק בכר בשורה חיובית בנוגע לסגל שלו: המגן הימני בן ביטון ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק. ביטןן גם צפוי לפתוח בהרכב.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה מול בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יתמודדו זה מול זה. בן ביטון מול יוסי בניון/ברני ארדוב

גם אובידיו הובאן ורועי גורדנה כשירים. המאמן עדיין לא תרגל הרכב וספק אם יעשה זאת באימון המסכם מחר. על פי הערכות, מהראן ראדי ומאור מליקסון יפתחו בהרכב. ישנה התלבטות לגבי החוד, אך נראה כי בן שהר יקבל את המושכות. שלומי ארבייטמן יזכה לדקות ראשונות העונה בליגה. גם אליניב ברדה ימתין על הספסל.

אחד השחקנים אמר הערב: "יש חשיבות גדולה למשחק הראשון באצטדיון. את הלחץ נצטרך לנתב למקום חיובי. חיפה מגיעה במצב לא טוב, אבל ברור שלא יהיה קל". בכר ערך אסיפת וידאו ודיבר על המשחק מול הפועל רעננה. רק מחר הוא יתייחס ליריבה.

במועדון ישנה התרגשות רבה לקראת המשחק. 16 אלף צופים יגיעו למשחק הראשון בטרנר, בהם 12 אלף מנויים. גם 1,600 אוהדי חיפה הבטיחו את מקומם במשחק שיחתום את המחזור הרביעי בליגת העל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אצטדיון טרנר של הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
התרגשות רבה לקראת משחק הבכורה באצטדיון החדש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully