וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדיר: "בעל הבית יחליט על עתידי". אוהד הפועל חיפה לקה בלבו באצטדיון ונפטר

המאמן הזמני של הפועל תל אביב שחרר אנחת רווחה אחרי הניצחון הראשון העונה, 0:1 על הפועל חיפה: "נותן ביטחון, רוצה להישאר פה כל הזמן". אוהד ותיק של הפועל חיפה התמוטט בכניסה לאצטדיון ונפטר בבית חולים

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי ארבעה מחזורים, להפועל תל אביב יש סוף סוף ניצחון. האדומים גירדו היום (שבת) 0:1 קשה על הפועל חיפה באצטדיון העירוני בחיפה בזכות שער ניצחון מאוחר של רמזי ספורי בדקה ה-82, והעניקו למאמן הזמני וואליד באדיר נקודות ראשונות העונה. מנגד, החבורה של טל בנין לא ניצלה את מצבי ההבקעה המועטים שלה, וספגה הפסד שני העונה.

כמו כן, טרגדיה נרשמה היום באצטדיון, כשאוהד ותיק של הפועל חיפה לקה בלבו לפני הכניסה לאצטדיון העירוני. האוהד התמוטט, פונה לבית חולים, ושם נפטר. מדובר באוהד ותיק של המועדון, בשנות ה-60 לחייו.

טל בנין מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
עוד אכזבה. בנין/קובי אליהו

"כיף לנצח סוף סוף", אמר וואליד באדיר בסיום המשחק. "השחקנים נתנו 200 אחוז. אני מאוד גאה בשחקנים. קודם כל העובדה שניצחנו חשובה. זה נותן הרבה ביטחון. אנחנו משפחה אחת, היה חסר לנו לנצח".

על העובדה שהוא מאמן זמני: "אני מרגיש טוב. יש בעל הבית, הוא מחליט. הפועל תל אביב זה המשפחה שלי, אני רוצה להישאר פה כל הזמן".

כובש השער רמזי ספורי הוסיף: "אני שמח, הגיע הזמן שננצח. אנשים עובדים קשה מאוד באימונים, ראינו את זה היום במשחק. אני שמח לכבוש, אבל שמח גם בשביל כל הקבוצה. זה ייתן לנו הרבה להמשך הדרך".

מנגד, טל בנין התאכזב: "אנחנו עובדים, משתדלים, מנסים לעשות כל מה שאפשר כדי שניישם את הדברים שאנחנו עובדים עליהם. בסך הכל משחק כדורגל זה ניצול מצבים. היכולת טובה פחות או יותר זה פחות חשוב כרגע, אנחנו צריכים להתחיל לדאוג לניצחונות. צריך להתחיל לנצח משחקים בכוח. הפועל תל אביב התחילה לא טוב את המשחק. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים ופחות נאיביים. אם מסתכלים על מצבי ההבקעה שתי הקבוצות הגיעו לאותה כמות. צריך לנצל טוב יותר את המצבים ולהתחיל לנצח".

עוד באותו נושא

0:1 להפועל תל אביב על הפועל חיפה בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully