וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הבייסבול תפגוש את פקיסטן, בריטניה וברזיל במוקדמות אליפות העולם

18.9.2015 / 16:58

הגרלה פיקנטית לנבחרת, שתתמודד בין ה-22 ל-25 בספטמבר 2016 בברוקלין על הכרטיס ל-WBC, אותו פספסה באכזריות בטורניר האחרון. אם תעבור את המוקדמות, תעפיל ישראל לטורניר עצמו, שייערך בארצות הברית ב-2017

נבחרת ישראל בבייסבול. מרגו שוגרמן,
כרטיס לאליפות העולם? נבחרת הבייסבול/מרגו שוגרמן

ה-WBC (וורלד בייסבול קלאסיק), אליפות העולם בבייסבול, הודיעה היום (שישי) על רשימת ארבעת הבתים שירכיבו את שלב המוקדמות של הטורניר.

נבחרת ישראל, שבמוקדמות לפני שנתיים אומנה על ידי בראד אוסמוס, כיום מאמן דטרויט טייגרס והפסידה בצורה דרמטית ביותר לנבחרת ספרד במשחק על העלייה לטורניר היוקרתי, תתמודד הפעם במוקדמות מול נבחרות ברזיל, בריטניה ופקיסטן, במסגרת בית 4. המשחקים בבית הזה יתקיימו ב-MCU פארק בברוקלין, ניו יורק, בין ה-22 ל-25 בספטמבר 2016, כלומר בעוד שנה אחת בדיוק.

הבתים האחרים ישוחקו בסידני, מקסיקו ופנמה ומכל בית תעפיל לאליפות נבחרת אחת. בטורניר עצמו, שיהיה הגרסה הרביעית של ה-WBC וייערך בארצות הברית, כבר ממתינות 12 נבחרות: יפן, טייוואן, דרום קוריאה, סין, הולנד, איטליה, הרפובליקה הדומיניקית, פורטו ריקו, קובה, ארצות הברית, ונצואלה וקנדה.

שיטת המשחקים של המוקדמות מסובכת משהו. תחילה ייערכו שני משחקים (ההגרלה תיקבע בהמשך). המנצחות ממשיכות לשלב הבא והמפסידות נפגשות למשחק הדחה. המנצחת בו, פוגשת את המפסידה במשחק בין שתי מנצחות הסיבוב הראשון. המנצחת במפגש הזה פוגשת למשחק העלייה את הנבחרת שניצחה גם בסיבוב הראשון וגם בסיבוב השני. כלומר, כל נבחרת יכולה להפסיד פעם אחת ועדיין להישאר בתמונה, מלבד הנבחרת שמגיעה למשחק העלייה. זה בדיוק מה שקרה לישראל בטורניר המוקדמות הקודם, שנערך בפלורידה. באותו טורניר מוקדמות שיחקו בנבחרת ישראל כמה שחקנים יהודיים מליגות הפיתוח האמריקאיות, בהתאם לחוקי התחרות וכעת יהיה מעניין לראות אם ומי יצטרפו לנבחרת הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully