וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל ירושלים הפסידה 72:68 ללובליאנה, דאנקן הצטיין

18.9.2015 / 19:45

ללא רייט, אליהו ופישר, משחק האימון הראשון של דני פרנקו הסתיים בהפסד לסלובנים בטורניר ונציה. הפורוורד האמריקאי קלע 16, בר טימור הוסיף 13, דונטה סמית' 9, הלפרין תרם 7

יותם רונן

הפועל ירושלים פתחה הערב (שישי) את טורניר ההכנה בוונציה ברגל ימין, כשכנענה 72:68 ללובליאנה. ג'וש דאנקן היה הבולט בשורות הלבנים עם 16 נקודות, כשדני פרנקו נאלץ להסתדר ללא ברייסי רייט שמתאושש מפציעה, כמו גם ללא דיאור פישר וליאור אליהו, שסיימו את קמפיין הנבחרת ביום ראשון, קיבלו חופשה ולא הצטרפו עדיין לחבריהם.

פרנקו פתח בחמישייה עם איי ג'יי רולנד, רפי מנקו, דונטה סמית', ג'וש דאנקן ויינסי גייטס. ירושלים הוליכה 11:13 בתום הרבע הראשון ו-31:33 במחצית, אך המהפך הסלובני חל ברבע השלישי, כשעלו ליתרון ושמרו עליו עד הסיום.

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן 16, בר טימור 13, דונטה סמית' 9, אי ג'יי רולנד 8, יינסי גייטס 8, טוני גפני 7, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, יותם הלפרין 7. רפי מנקו (11 דקות) ואיגור מאיור (10 דקות) שותפו ולא קלעו.

בטורניר משתתפות, מלבד ירושלים ולובליאנה, גם טרוויזו באסקט, רייר ונציה, אלבה ברלן וז'לגיריס קובנה.

ערב המחנה, אמר פרנקו ביחס להכנה: "אנחנו יוצאים למחנה קצר באיטליה על מנת להתגבש, להכיר את עצמנו וללמוד את עצמנו טוב יותר. אמנם הצלחנו לשמור העונה על חלק משמעותי מהסגל שהיה בעונה שעברה, אבל החלפנו מספר שחקנים בעמדות מפתח".

היום ב-17:30 תשחק ירושלים מול ז'לגיריס קובנה.

שחקן הפועל ירושלים בר טימור. הפועל ירושלים, אתר רשמי
פתיחה ברגל ימין. בר טימור/אתר רשמי, הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully