וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחידת חיסול: טקסס השלימה סוויפ על יוסטון

18.9.2015 / 8:18

הריינג'רס עלו ליתרון של 2.5 משחקים מול היריבה ל-AL מערב אחרי ניצחון 2:8. למזלה של יוסטון, האיינג'לס ניצחו את מינסוטה והיתרון שלהם בווילד קארד נשמר

אלביס אנדרוס שופך מים על מיץ' מורלנד טקסס ריינג'רס. Tony Gutierrez, AP
אלביס אנדרוס משקה את מיץ' מורלנד/AP, Tony Gutierrez

יוסטון שייטה לה לפלייאוף במשך תקופה לא קצרה, אלא שפתאום, הגיעה טקסס. הריינג'רס השלימו הלילה (בין חמישי לשישי) סוויפ עצום על היריבה המדינתית ועם 2:8 פתחו פער של שניים וחצי משחקים על פני האסטרוס. כאשר נותרו שבועיים בלבד לעונה, פתאום הכול השתנה בקרב על הפלייאוף.

עוד הלילה:

* למזלה הרב של יוסטון, מינסוטה, שצמודה אליה במאבק על כרטיס הווילד קארד השני, ממשיכה לפשל. הטווינס נכנעו הלילה לצמד הומראנים של מייק טראוט, שעלה ל-38 העונה ולמרות יתרון 0:5 באינינג הראשון, הפסידו 11:8 בבית לאיינג'לס. מינסוטה בפיגור משחק וחצי מול יוסטון והאיינג'לס 2.5 משחקים מאחור ועוד לא אמרו את המילה האחרונה שלהם.

* היאנקיז נחו וטורונטו ניצלה זאת ועם 0:5 באטלנטה (הומראן 39 לג'וש דונלדסון) פתחה פער של 3.5 משחקים ב-AL מזרח.

* ב-NL מרכז, סנט לואיס די סגרה את הסיפור כאשר היא ניצחה 3:6 ופתחה פער של חמישה משחקים מול פיטסבורג, שהפסידה 9:6 בבית לקאבס. שתי הקבוצות הללו צפויות להיפגש במשחק הווילד קארד של ה-NL.

* משחקים נוספים: אוקלנד ניצחה 2:4 בשיקגו את הווייט סוקס, קנזס סיטי השיגה 4:8 על קליבלנד, מיאמי ניצחה 4:6 בוושינגטון, בולטימור גברה 3:4 על טמפה ביי בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully