וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם כל הקאמבקים: ניצחון משוגע לדנבר על קנזס סיטי

18.9.2015 / 9:08

הברונקוס השיגו שוויון עם 36 שניות על השעון ובמהלך הבא, פאמבל של ג'מאל צ'ארלס הוחזר לטאצ'דאון, שקבע 24:31 פרוע לסוסונים בארוהד. פייטון מאנינג חצה את רף 70 אלף היארדים בקריירה

שחקני דנבר ברונקוס חוגגים. Ed Zurga, AP
ההגנה של דנבר שוב סיפקה מהלך מכריע/AP, Ed Zurga

המחזור השני ב-NFL נפתח הלילה (בין חמישי לשישי) עם דרמה יוצאת דופן. קנזס סיטי, שביום ראשון השיגה ניצחון גדול ביוסטון, הייתה כל כך קרובה לעלות ל-0:2, אבל מי שעשתה זאת הייתה דווקא דנבר, שעם השתלטות על פאמבל וטאצ'דאון, 27 שניות לסיום, השלימה קאמבק חלומי וניצחה בארוהד 24:31. אחרי הניצחון הדחוק מול בולטימור, הברונקוס שוב חגגו בעזרת ההגנה שלהם והם ניצחו בפעם ה-13 ברציפות משחק חוץ מול יריבה מבית ה-AFC מערב שלהם, שיא כל הזמנים.

הדרמה החלה די מוקדם, כאשר כבר בדרייב הראשון הצ'יפס התקרבו לאנדזון, אך ג'מאל צ'ארלס פימבל את הכדור בתוך הרדזון. הרבע הראשון הסתיים ללא נקודות, אך ברבע הבא הכול השתנה. צ'ארלס החזיר על הטעות שלו עם ריצה יפה לאנדזון מ-34 יארד ושתיים וחצי דקות לאחר מכן, מרקוס פיטרס הצעיר חטף את פייטון מאנינג והחזיר את הכדור לפיק סיקס של 55 יארד. אלא שמאנינג, כמו מאנינג, אף פעם לא מרים ידיים ובשתיים וחצי הדקות האחרונות של המחצית הוא מסר לשני טאצ'דאונים, אחד לעמנואל סנדרס והשני, אחרי שאקיב טליב חטף מסירה של אלכס סמית', לידיים של וירג'יל גרין.

ברבע השלישי כל קבוצה השיגה שער שדה בלבד וכך הגענו לשיא הדרמה. 2:27 לסיום, נייל דייויס השלים דרייב יפה של הצ'יפס עם ריצה לשמונה יארד שקבעה 17:24. גמור? ממש לא. מאנינג התגבר על דאון שלישי ועם סדרת מסירות לא נורמליות הצליח בסופו של דבר למצוא באנדזון את סנדרס ל-19 יארד ולקבוע שוויון, 36 שניות לסיום. הצ'יפס אולי קיוו להריץ את השעון בשקט ולהגיע להארכה, אלא שבמהלך ההתקפי הראשון שלהם אחרי הטאצ'דאון, הליינבקר של דנבר, ברנדון מארשל, שם יד על הכדור והוציא אותו מג'מאל צ'ארלס, רגע לפני שהרץ המצוין נגע עם הברך בקרקע. הפאמבל היפהפה הזה נאסף על ידי בראדלי רובי, שלקח את הכדור 21 יארד לאנדזון ועם 27 שניות על השעון, קבע מהפך חלומי לאורחים, ממנו קנזס סיטי כבר לא הצליחה לחזור.

פייטון, שהגיע במשחק הזה ל-70 אלף יארד בקריירה, מסר רק 26 מ-45, אבל היה שם במאני טיים. הוא סיים עם 256 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד. דמאריוס תומאס האדיר תפס ל-116 יארד וסנדרס ל-87. מנגד, אלכס סמית' סיים ללא טאצ'דאונים ועם 191 יארד בלבד ושני איבודים. צ'ארלס היה הגיבור, עם 125 יארד על הקרקע, עד לרגע בו הפסיד את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully