וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מרוצים מהשיפור של קלאודמיר: "מתחיל לחזור לעצמו"

17.9.2015 / 19:05

במועדון מעריכים כי המעבר למערך של שלושה קשרים אחוריים מחזיר לברזילאי את הביטחון: "כשהוא בכושר, הוא הכי טוב בארץ בתפקידו". המשטרה מעריכה כי 4,000 אוהדי בית"ר יגיעו לבלומפילד

one

דריכות גדולה בבית"ר ירושלים לקראת המשחק נגד בני יהודה בבלומפילד ביום שבת. הקבוצה מהבירה עדיין ללא ניצחון העונה, עם שלוש תוצאות תיקו ושער זכות אחד בלבד. במועדון יודעים כי כל משחק ללא ניצחון מעלה את מפלס הלחץ, אולם יודעים שהמשימה הקרובה לא תהיה פשוטה: "בני יהודה חיה פצועה אחרי שני הפסדים. אם שחקנים לא יבואו לתת את הדם זה לא יקרה, זה משחק של גברים לפני הכל".

כלקח משלושת המשחקים הראשונים, יעבור המאמן סלובודאן דראפיץ' למערך עם שלושה שחקנים בקישור האחורי כאשר לירוי צעירי יבוא על חשבונו של עומר נחמני. למאמן ישנה התלבטות אחת בנוגע לחלק הקדמי, בין לידור כהן לנס זמיר. חסוס רואדה חזר לאימונים מלאים אך בבית"ר לא יסכנו אותו והוא לא יהיה בסגל . טל כחילה וניסו קפילוטו ימשיכו לתפקד כבלמים.

ניקיטה רוקאביציה ואלעד גבאי יתחילו על הספסל כאשר תומר ירוחם ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני. בבית"ר אומרים כי מאימון לאימון רוקאביציה מוריד חלודה ונראה טוב יותר. בכל מקרה, הקשר לא ישחק יותר ממחצית בשבת. שלום אדרי ממשיך להתאמן עם הקבוצה ובשבוע הבא תתקבל החלטה סופית לגביו, כשבנוגע לדן איינבינדר אין חדש.

בבית"ר היו מרוצים בימים האחרונים מהשיפור ביכולתו של קלאודמיר באימונים. הקשר היה לא מרוכז על המגרש ומחוצה לו מתחילת העונה ובקבוצה עורכים עימו שיחות ומנסים להבין מה מפריע לו. נראה כי התרגול של שלושה שחקנים בקישור קצת החזיר לברזילאי את הביטחון ושחקנים אמרו: "הוא מתחיל לחזור לעצמו. כשהוא בכושר הוא הכי טוב בארץ בתפקיד הזה. גם בעונה שעברה הוא היה דרגה מעל כל הקבוצה".

במשטרה העריכו כי כ-9,000 אוהדים צפויים להגיע למשחק בשבת, מהם לפחות כ-4,000 אוהדי בית"ר להם הוקצו שערים 10-11 ו 8-9, המכילים כ-4,400 מקומות. הכרטיסים נמכרים במחיר אחיד של 50 שקל.

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים לפני ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
המערך החדש עושה לו טוב. קלאודמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully