וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגרשי השדים: גרין ביי תצליח סופסוף לנצח את סיאטל?

19.9.2015 / 9:00

אחרי שורה של שברונות לב בשנים האחרונות, הפאקרס יארחו את סגנית האלופה בסאנדיי נייט ויכולים להוריד את היריבה למאזן 2:0. עוד במוקד: בפאלו - ניו אינגלנד, פילדלפיה - דאלאס

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס מול קליי מת'יוז גרין ביי פאקרס. David J. Phillip, AP
אולי הפעם? קליי מת'יוז מול ראסל ווילסון/AP, David J. Phillip

אחרי שההתרגשות של הפתיחה עברה, ה-NFL מגיע לעוד יום ראשון, בו ייערך רוב המחזור השני. במוקד הסדרה הראשונה, בפאלו מול ניו אינגלנד, קרוליינה מחכה ליוסטון וסן פרנסיסקו נוסעת לפיטסבורג. בהמשך, פילדלפיה מול דאלאס, בסאנדיי נייט נקבל את גרין ביי נגד סיאטל ובמאנדיי נייט, אינדיאנפוליס מול ניו יורק ג'טס.

seperator

20:00

קרוליינה (0:1) - יוסטון (1:0)

הפנת'רס לא הבריקו כלל אבל יצאו עם ניצחון ממשחק החוץ שלהם בג'קסונוויל ולעומתם, הטקסאנס הראו שהם ממש לא התקדמו לשום מקום וחטפו בראש מקנזס סיטי בבית. יוסטון עלולה ליפול לבור כבר בשלב מוקדם של העונה אם תפסיד שוב וההגנה שלה, עליה היא בנתה כל כך הרבה, חייבת להציג יכולת משופרת מול קאם ניוטון וחבריו. בריאן הוייר, שהוחלף באמצע המשחק הקודם בריאן מאלט, צפוי לפתוח שוב, אבל הפתיל לגביו קצר מאוד.

פיטסבורג (1:0) - סן פרנסיסקו (0:1)

הסטילרס מגיעים אחרי שבוע וחצי של מנוחה ואחרי שהפסידו את משחק הפתיחה מול הפטריוטס. ההתקפה שלהם נראתה לא רע באותו משחק, אבל הייתה גם מאוד לא מרוכזת וכך גם ההגנה. הניינרס, שרבים צפו להם התרסקות, פתחו את העונה שלהם עם ניצחון ביתי מול מינסוטה והגנת ברזל, אבל עכשיו הם צריכים להתמודד עם העובדה שנחו ארבעה ימים פחות מהיריבה.

ניו אורלינס (1:0) - טמפה ביי (1:0)

שתי היריבות ל-NFC דרום הפסידו את המשחק הראשון שלהן העונה וינסו לחזור לעניינים. הסיינטס נראו לא טוב התקפית באריזונה ודרו בריס המשיך את היכולת הבינונית שאפיינה אותו בעונה שעברה, כאשר חסרונו של ג'ימי גרהאם ניכר. אצל הבאקנירס העסק הלך הרבה יותר גרוע וג'יימיס ווינסטון הושפל בבכורה שלו בליגה עם תבוסה ביתית מול טנסי והאיש שנבחר אחריו בדראפט, מרקוס מריוטה. ווינסטון, שבכל זאת הצליח לייצר צמד טאצ'דאונים, ינסה לנצל את המפגש מול ההגנה הגרועה שמולו ולשפר מעט את הרושם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קרלוס הייד עם קולין קפרניק אחרי טאצ'דאון של סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. GettyImages
הניינרס רוצים 0:2/GettyImages

מינסוטה (1:0) - דטרויט (1:0)

שתיים ממאוכזבות המחזור הראשון ייפגשו במשחק על טהרת ה-NFC צפון, כאשר המפסידה תישאר מאחור כבר בשלב מוקדם זה של העונה. הווייקינגס חייבים לקבל יותר מאדריאן פיטרסון, שלא הסתדר מול ההגנה של סן פרנסיסקו. דטרויט לעומת זאת, כבר הובילה ב-18 הפרש בסן דייגו, לפני שהאופי שלה שוב בגד בה. אחרי מסע ארוך מקליפורניה חזרה לצפון, מי שתהיה יותר רעננה תוכל לצאת עם הניצחון.

שיקגו (1:0) - אריזונה (0:1)

אם בשיקגו קיוו לראות העונה שינוי, הם התבדו במהרה עם ההפסד הביתי המאכזב מול גרין ביי, שכבר אחרי משחק אחד הכניס אותם לאיזושהי בעיה ב-NFC צפון. אם הדובים שוב יפסידו בבית, הבעיה הזו תגדל פי כמה וכמה וכדי שזה לא יקרה, הם חייבים למצוא פתרונות לקרסון פאלמר, שהיה במיטבו בניצחון המצוין על הסיינטס. בעונה שעברה אריזונה ניצחה רק ארבעה משחקי חוץ וזה נתון שהיא חייבת לשפר במהרה אם היא רוצה להגיע לאיפשהו.

בפאלו (0:1) - ניו אינגלנד (0:1)

על הנייר, מדובר במשחק סופר מבטיח. הפאטס נראו חדים במשחק פתיחת העונה מול פיטסבורג, אבל גם חשפו חולשות בהגנה. רוב גרונקובסקי ינסה להמשיך בעיר הולדתו את היכולת הנהדרת מהמשחק הראשון בו רשם שלושה טאצ'דאונים, אבל מול הגנת הבילס הקשוחה ורקס ריאן שמכיר אותו ואת טום בריידי טוב כל כך, זה לא יהיה קל. עבודה קשה מצפה גם מן העבר השני לטיירוד טיילור, שהיה מצוין מול אינדיאנפוליס ורוצה לשמור על המומנטום המפתיע שלו. במשך שנים בריידי התעלל בבפאלו, אבל במשחק האחרון, שנעל את העונה הסדירה אשתקד, הוא שיחק רק מחצית והבילס ניצחו בפוקסבורו, מה שאולי ייתן להם קצת ביטחון.

סינסינטי (0:1) - סן דייגו (0:1)

עוד שתיים ממנצחות המחזור הראשון נפגשות באוהיו למשחק שיכול להיות בעל השלכות בהמשך המאבקים ב-AFC. הבנגאלס לא התקשו לנער מדרכם את אוקלנד, בעוד הצ'ארג'רס נזקקו לקאמבק גדול מול דטרויט, בניצוחו של קינן אלן, שהשווה שיא מועדון עם 15 תפיסות. המפגש האחרון בין הקבוצות היה בפלייאוף לפני שתי עונות והוא הסתיים עם 10:27 חד צדדי לסן דייגו בסינסינטי.

רוב גרונקובסקי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
אחרי ההצגה במחזור הראשון, גרונק יוצא לבפאלו, עיר הולדתו/AP

קליבלנד (1:0) - טנסי (0:1)

אחרי שהביס במחזור הראשון זוכה הייזמן בדמות ג'יימיס ווינסטון, יפגוש מרקוס מריוטה זוכה הייזמן נוסף, ג'וני מנזל, שצפוי לשחק במקום ג'וש מקאון שספג זעזוע מוח עם תחילת התבוסה של הבראונס לג'טס. מנזל נכנס באותו משחק, רשם טאצ'דאון אדיר במהרה ואז חירב את העסק לחלוטין והוא ינסה לשפר את הרושם, אבל מול ההגנה המשתפרת של טנסי זה לא יהיה פשוט. מריוטה ממש לא צריך לשפר שום רושם, אלא רק לשמר את הדברים הנהדרים שעשה ולנסות להביא את הקבוצה שלו כבר עכשיו לכל כמות הניצחונות שהשיגה בעונה שעברה.

ניו יורק ג'איינטס (1:0) - אטלנטה (0:1)

הענקים נותרו מאוד מאוכזבים בסאנדיי נייט, שם הפסידו ממש עם הבאזר אצל דאלאס. בבית הצפוף והקשה שלהם, הם חייבים כל ניצחון וינסו להשיג אחד כזה כאשר הפאלקונס, שבעצמם סיפקו דרמה וגברו בקושי על יריבה אחרת מה-NFC מזרח, פילדלפיה, יגיעו להתארח במדולנדס. המאזן בין הקבוצות עד היום עומד על 11:12 לג'איינטס, שניצחו חמישה מששת המפגשים האחרונים.

וושינגטון (1:0) - סנט לואיס (0:1)

הרבה זמן עבר מאז הטרייד לפני דראפט 2012 ששינה את שתי הקבוצות הללו ושלח את רוברט גריפין השלישי לרדסקינס. סאם בראדפורד, שסנט לואיס בנתה עליו בזמנו, כבר לא איתה, אלא ניק פולס שעשה עבודה מצוינת במחזור הפתיחה וסידר ניצחון ענק על סגנית האלופה סיאטל בהארכה. גם RG3 לא ממש בעניינים ומשמש לאחרונה כסייפטי בקבוצת הסקאוטינג של וושינגטון, בעוד קירק קאזינס הוא זה שעולה בהרכב מאחורי הסנטר. קאזינס לא עשה יותר מדי בהפסד מול מיאמי ו-וושינגטון יודעת שהפסד בית שני ברציפות, כבר בפתיחת העונה, ישלח אותה לעוד שנת דיכאון ככל הנראה.

ג'ף פישר מאמן סנט לואיס ראמס. GettyImages
פתיחה טובה. איך זה יימשך? ג'ף פישר והראמס חולמים בגדול/GettyImages

23:05-23:25:

ג'קסונוויל (1:0) - מיאמי (0:1)

הדרבי של פלורידה יפגיש בין שתי קבוצות בכיוונים מנוגדים לחלוטין. הג'אגס ממשיכים להיות שק החבטות של הליגה ובלייק בורטלס לא הצליח לייצר שום דבר בהפסד הביתי מול קרוליינה. מיאמי לעומת זאת, מביטה קדימה ולמרות משחק פתיחה לא פשוט, הצליחה לצאת מהמפגש עם וושינגטון מחויכת ותקווה לנצל את הלו"ז הנוח בפתיחה על מנת לעלות ל-0:2. הדרבי האחרון נערך לפני שנה והסתיים ב-13:27 למיאמי בג'קסונוויל. קשה להאמין שהפעם המצב ישתנה.

אוקלנד (1:0) - בולטימור (1:0)

הריידרס הציגו יכולת די מביכה במשחק הראשון שלהם, בבית מול סינסינטי ועכשיו ייפגשו עוד יריבה מה-AFC צפון החזק, את הרייבנס, שבעצמם צברו בדיוק כמו אוקלנד, רק 13 נקודות ולא עשו יותר מדי בהפסד לדנבר. בולטימור תנסה לנצל את היריבה הנוחה על מנת להתאושש, כדי שלא תצטרך להתחיל כבר מעכשיו לרדוף אחרי הבית. אצל המארחת, דרק קאר, שנפצע במשחק הראשון, בספק ואם הוא לא יהיה כשיר, מאט מגלוין ישחר במקומו.

פילדלפיה (1:0) - דאלאס (0:1)

קרב גדול ב-NFC מזרח. האיגלס, להם יש חלומות גדולים העונה, פספסו ניצחון באטלנטה ויקוו לחזור לעניינים בבית מול דאלאס, שהראתה הרבה אופי בניצחון על הג'איינטס. בשנתיים האחרונות, כל קבוצה ניצחה דווקא את שני משחקי החוץ שלה, כאשר המאזן ההיסטורי מראה 49:63 לקאובויס, שמחפשים לעלות ל-0:2.

ריאן טניהיל מיאמי דולפינס. Lynne Sladky, AP
הדולפינס בדרבי. טניהיל/AP, Lynne Sladky

גרין ביי (0:1) - סיאטל (1:0), בין ראשון לשני, 3:30

איזה משחק עצום בסאנדיי נייט בלמבו פילד. לגרין ביי יש לא מעט טראומות מסיאטל מהשנים האחרונות. הסיהוקס ניצחו את כל שלושת המפגשים האחרונים: ה-12:14 עם ה"פייל מרי" הבלתי נשכח של השופטים המחליפים, 16:36 מוחץ במשחק פתיחת העונה הקודמת אליו הסיהוקס הגיעו כאלופים הטריים ו-22:28 אכזרי בגמר ה-NFC עם האונסייד קיק המוצלח בשניות הסיום. גרין ביי נואשת למחוק את אותם זכרונות ואם תעשה זאת, היא גם תיפתח את העונה עם 0:2 ובעיקר, תוריד את סיאטל ל-2:0 מפתיע מאוד. שתי הקבוצות מסומנות כמי שיאבקו על פסגת החטיבה העונה ויתרון מהיר כל כך של שני משחקים יעשה פלאים לשאיפות של הפאקרס.

אינדיאנפוליס (1:0) - ניו יורק ג'טס (0:1), בין שני לשלישי, 3:30

הקולטס היו אחת האכזבות הגדולות ביותר של מחזור הפתיחה ונמוגו לחלוטין במפגש מול בפאלו. הם פוגשים כעת עוד יריבה מה-AFC מזרח וינסו לבלום את הג'טס, אצלם ריאן פיצפטריק הוביל התקפה מתוקתקת לניצחון מול קליבלנד. הקבוצות נפגשו לאחרונה באוקטובר 2012 וניו יורק ניצחה בקלות בבית 9:35, כאשר בינואר 2011 היא הדהימה את אינדי ופייטון מאנינג בחוץ. לקולטס אסור לפשל שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully