וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום שישי: הפועל אשדוד וא.ס רמת השרון נפגשות בגמר גביע ווינר בכדוריד

שתי הקבוצות המפתיעות הצליחו להגיע למעמד הגמר על חשבון הגדולות וינסו לזכות לראשונה בתואר, שמונה ימים לפני פתיחת הליגה. זייקמן: "מגיעים במלוא המוטיבציה והרצון לנצח"

וובה זייקמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
מבחן ראשון. וובה זייקמן/ברני ארדוב

ליגת ווינר בכדוריד תיפתח בעוד שמונה ימים, ומחר (שישי) ייערך הגמר על התואר הראשון של העונה - גביע ווינר-שופטים. הפועל אשדוד וא.ס רמת השרון, שתי הקבוצות שהכניסו עניין ותחרות גדולה לליגה בעונה שעברה, ואף סיפקו יחד באופן חסר תקדים שישה שחקנים לשביעיית העונה, ייפגשו בגמר. מי שציפה לדרבי ראשוני, או לשם נוצץ כמו מכבי תל אביב, התבדה. אשדוד הדיחה בדרך את מכבי תל אביב ואת מכבי ראשון לציון. רמת השרון ניצחה את אס"א תל אביב ואת בני הרצליה, שגברה על הפועל ראשון לציון.

אשדוד ורמת השרון מעולם לא זכו בתואר. עבור השתיים כאמור העונה החולפת הייתה גם עונת שיא של המועדון. הקבוצה מהשרון סיימה במקום השני את הליגה הסדירה, והייתה קרובה להפתעה גדולה בחצי גמר הפלייאוף מול הפועל ראשון לציון הדאבליסטית. אשדוד נכנעה בקושי רב למכבי תל אביב ברבע הגמר, במשחק שלישי ומכריע. העונה, שתי הקבוצות שמרו על הסגלים והתחזקו.

וובה זייקמן, מאמנה של אשדוד אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו קבוצה שרצה מהשנה שעברה, ולמרות שמדובר במפעל שמהווה הכנה לליגה, אנחנו מגיעים במלוא המוטיבציה והרצון לנצח, ולהניף גביע ראשון עבור אשדוד בכדוריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully