וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אוסקר וגלקה לא יגיעו. באדיר: "עליי כשחקן מצב כזה לא השפיע"

אקס מכבי תל אביב סירב בנימוס להצעה של האדומים, הרומני ירד מן הפרק משום שאינו דובר אנגלית. המאמן הזמני התייחס לסיטואציה והבהיר: "השחקנים חייבים להתרכז בכדורגל". אבו עביד בספק

one

הפועל תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר מאמן, לאחר ששניים מהמועמדים המובילים לתפקיד, אוסקר גרסיה וקונסטנטין גלקה לא יגיעו בשלב הזה לישראל. אתמול (רביעי) פנו ראשי הקבוצה לספרדי שאימן בעבר את מכבי תל אביב, אך הוא סירב בנימוס, כשאמר שהוא אינו מעוניין לחזור לישראל.

גם מועמדותו של קונסטנטין גלקה הרומני ירדה מהפרק. בין ההנהלה לבין המאמן התקיימה שיחה, במהלכה התברר כי המאמן אינו דובר אנגלית, בניגוד להבטחה של סוכנו שטען כי הוא דובר אנגלית רהוטה. וואליד באדיר ימשיך כמאמן הזמני של האדומים עד אשר ימונה מאמן במקומו. בהנהלת הקבוצה טענו כי אין עוד מועמדים רומנים על הפרק. הבעלים אמיר כבירי מעוניין במאמן זר למרות לחץ מצד מספר אנשים במועדון שרוצים מאמן ישראלי.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא עובר לאדום. אוסקר גרסיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

באדיר עצמו דיבר הערב (חמישי) לקראת משחק הליגה הקרוב נגד הפועל חיפה בשבת. "אין בלגן, אנחנו רוצים לעשות משחק טוב, תוצאה טובה", אמר המאמן. "אני לא חושב כמו שאתם חושבים. אנחנו הפועל תל אביב, זה מועדון גדול. זה מה שאני משדר לשחקנים שלי, אנחנו מגיעים כדי לנצח. אני הייתי מאוכזב מחלק מהדברים במשחק הקודם ומחלק הייתי מרוצה. ראינו קבוצה שמשחקת כדורגל טוב לרגעים, השחקנים חזרו למקומות וזה מה שאני רוצה - שנשחק טוב".

כאשר נשאל עד כמה המצב הנוכחי, ללא מאמן קבוע, משפיע על השחקנים, השיב באדיר: "שחקן כדורגל חייב להתרכז במשחק, זה המקצוע שלו, זה לא אמור להשפיע. עליי כשחקן זה אף פעם לא השפיע, תמיד הייתי נותן את המקסימום כדי לנצח. כבירי הוא הבוס, הוא מחליט הכול. אם הוא ייתן לי להיות המאמן, אני אקח. אם יביא מאמן, הכול טוב. אנחנו מדברים כל הזמן, לא ביקשתי להיות המאמן".

על הבעיות המנטאליות: "יש פה קבוצה חדשה, סגל חדש. אנחנו עובדים עם השחקנים גם מנטאלית, עובדים גם על האופי. יש פה כמה מנהיגים, אני סומך על השחקנים שלי. זה עניין של זמן, הכול יהיה בסדר. מה צריך לקרות? שנשים כדור ברשת. אנחנו צריכים להשתפר עוד, צריכים להיות חזקים ולצאת לדרך חדשה. דיברתי עם השחקנים, הם הפנימו את זה ונקווה שיהיה טוב בשבת".

בנוגע לסוגיית השוערים, בעקבות הצטרפותו של רם שטראוס, אמר המאמן: "מי שצריך לשחק, ישחק. מה שאני רואה באימון, זה מה שיקבע".

איאד אבו עביד בספק למשחק, אחרי שלא התאמן בצורה סדירה לאורך השבוע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
וואליד באדיר המאמן הזמני של הפועל תל אביב. קובי אליהו
עובדים על המנטאליות. וואליד באדיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully