וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נגד אפקון: דורשת מחיר מוגזם למינויים אלקטרוניים

17.9.2015 / 12:44

האלופת מעוניינת להתחדש טכנולוגית, אך נתקלת בדרישות מוגזמות של החברה האחראית על הנושא. אפקון דורשת 16 ש"ח ליחידה, סכום כפול משאר הקבוצות בארץ. הראל: שערורייה, זו בריונות"

יותם רונן

בהפועל ירושלים מנסים להתאים את עצמם לאירופה. בקבוצה מנסים בימים האחרונים לשדרג את כרטיסי המינויים לכרטיסים חכמים, אולם ההתנהלות של החברה האחראית לכך גורמת לזעם רב אצל ראשי האלופה.

חברת אפקון, חברת המשנה שעובדת עם החברה שזכתה במכרז על ההיכל החדש, דורשת מהקבוצה כ- 16 שקלים ליחידה, בעוד ששאר הקבוצות בארץ שמשתמשות בכרטיס החכם נדרשות לשלם 8 שקלים בלבד. גם המחיר הגבוה אותו היא דורשת הגיע לאחר לא מעט חילופי מכתבים בנושא ובירושלים לא מוכנים לשלם את הסכום הזה. בבדיקות שערכו בירושלים אף גילו שבאירופה הרבה קבוצות משלמות על אותו כרטיס כתשעה שקלים בלבד.

גיא הראל מנכ"ל הפועל ירושלים. קובי אליהו
"בריונות לשמה". גיא הראל./קובי אליהו

אנשי הקבוצה זועמים על הדרישה, ומנהל הקבוצה, גיא הראל, שלח מכתב חריף לחברת אריאל, שמנסה לסייע בעניין: "המחירים המוצעים לנו הם לא פחות משערורייה. יש פה ניצול מחפיר של המצב וכמובן שלא ניתן לכך יד. אני שמח לדעת שאתם לצידנו ומבינים את הסיטואציה שבה מנסים לסחוט אותנו, זו בריונות לשמה".

"לצערי לא נוכל בשום מצב לחלק כרטיס חכם למנויים שלנו בזמן לפתיחת העונה. צר לי שזה יהיה המצב בהיכל החדיש והמפואר בארץ. אנו נבחן את צעדינו, אך מכיוון שלא הפועל ירושלים התקשרה מול אפקון או כל חברה אחרת, אני חושב שחברת אריאל צריכה לשקול צעדיה מול חברה זו או כל חברה אחרת השותפה בביזיון הזה".

מאפקון נמסר בתגובה: "מדובר במחלוקת עיסקית נקודתית במסגרת פרוייקט אשר בוצע מול חברת אריאל, אשר נפתרה באופן מיידי. אפקון מספקת את כלל המערכות באיצטדיון ארנה ובכלל זה את מערכות הכירטוס המתקדמות ביותר בישראל. אנו מאחלים לקבוצה ולאוהדיה שנה של הישגים והצלחה".

בתוך כך, שחקני הקבוצה הגיעו לאיטליה. שם תקיים הקבוצה משחקי אימון במסגרת טורניר בהן ישתתפו אולימפיה לובליאנה, טריביזו באסקט, רייר ונציה, אלבה ברלין וז'לגיריס קובנה. ירושלים תתמודד ביום שישי מול אולימפיה לובליאנה וזהות היריבה במשחק השני בשבת תיקבע לאור תוצאות המשחקים ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully