וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלט הורחק ל-3 משחקים, מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים

17.9.2015 / 20:00

חלוץ מכבי חיפה, שראה כרטיס אדום במשחק הבכורה שלו בשבת, יחמיץ את המשחקים מול הפועל באר שבע, מכבי תל אביב והפועל רעננה. קובי מויאל שותף לראשונה במשחק האימון, אלירן עטר כבש בפנדל

one

חלוץ מכבי חיפה, גליינור פלט, הורחק היום (חמישי) על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לשלושה משחקים. מדובר למעשה בשני משחקים נוספים, מלבד ההרחקה האוטומטית. פלט ראה כרטיס אדום במשחק הבכורה שלו, בשבת האחרונה, במסגרת התיקו 0:0 הביתי מול בני סכנין, לאחר שפגע ללא כדור בבלם היריבה אברהם פאס.

במכבי חיפה טענו כי פלט היה יכול להימנע מהמרפק ששלח לעבר פאס, ששיחק בחיפה בעונה שעברה, אולם בקבוצה הוסיפו כי השחקן לא עשה זאת במטרה לפגוע בפאס. במועדון קיוו שבית הדין יתחשב בפלט ולא ירחיק אותו ממשחק נוסף מלבד ההרחקה האוטומטית, אולם זה ממש לא מה שקרה והחלוץ ההולנדי יחמיץ את המשחקים מול האקסית הפועל באר שבע (בחוץ), מכבי תל אביב (בבית) והפועל רעננה (בחוץ).

למרות שמקרי העבר לימדו שפגיעה ללא כדור דורשת ברוב המקרים הרחקה נוספת, במועדון קיוו כאמור שבית הדין יסתפק באזהרה ונזיפה בלבד. בבית הדין, שם עיינו בפרטי המקרה לפני הדיון, ציינו השבוע כי לחובתו של פלט עומדת הרחקה נוספת בעקבותיה זומן לבית הדין: זה קרה במרץ 2014, כאשר פגע ביניב לביא מהפועל רעננה ללא כדור והורחק לשני משחקים נוספים. הסעיף בעקבותיו זומן לבית הדין היה זהה: פגיעה בשחקן יריב בנסיבות מחמירות.

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ספג עונש כבד. פלט/יוסי ציפקיס

בתוך כך, כחלק מההכנות למפגש המסקרן מול הפועל באר שבע, הקבוצה ניצחה היום במשחק אימון 0:1 את הפועל ירושלים במתחם בכפר גלים. אלירן עטר כבש את שער הניצחון בפנדל במחצית הראשונה, אחרי שאיתי שכטר הוכשל ברחבה. קובי מויאל שותף במחצית השנייה לראשונה מאז הפציעה הקשה שלו בתחילת השנה.

טאלב טואטחה הוחלף במחצית כמו שאר הקבוצה, אבל לקראת סיומה הוא נפצע והתברר כי הוא סובל מרגישות בברך. כרגע, מעריכים בחיפה, כי השחקן יהיה כשיר למשחק בבאר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קובי מויאל שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חזר לשחק אחרי תשעה חודשים. מויאל/אדריאן הרבשטיין

למרות היכולת שהוא מגלה במחזורים האחרונים, חן עזרא שוב תורגל אתמול בהרכב מכבי חיפה. הקשר אמור לשחק בכנף ימים, כשאלירן עטר תופקד בצד שמאל. רוני לוי תרגל את איתי שכטר בחוד ההתקפה ואילו שובל גוזלן צפוי לפתוח על הספסל ולהחליף בסגל את גליינור פלט המורחק. בשאר ההרכב של רוני לוי, שטרם שוחח עם השחקנים מאז התיקו מול סכנין, אין הפתעות: אוראל דגני יפתח במרכז ההגנה לצדו של מארק ואליינטה, טאלב טואטחה ואייל משומר יהיו המגנים, ובמרכז הקישור יפתחו אופיר קריאף, לודוביק אוברניאק ואביחי ידין שחוזר מפציעה.

המשמעות, לפחות בינתיים, היא שיוסי בניון עשוי לפתוח פעם נוספת על הספסל, ואלון תורג'מן ואיסמעיל ריאן יודחו מההרכב. אפרופו עטר שתורגל בהרכב, כפי שפורסם בוואלה ספורט, החלוץ נקנס ב-50 אלף שקל בעקבות ההתנהלות מול המאמן. מבדיקה שערכנו עולה כי הקנס לא נוכה משכר חודש אוגוסט, אלא בשלב מאוחר יותר. על פי החלטת המועדון, ייתכן ויהיה מדובר בפריסת תשלומים.

הנהלת הפועל באר שבע קבעה כי אוהדי הקבוצה יישבו בשער 9 באיצטדיון טרנר. אתמול ערך המועדון הגרלה בה השתתפו מנויים בלבד, שיכלו לממש את זכותם לרכוש כרטיס למשחק. הודעות נשלחו לזוכים. מחירי הכרטיסים למשחק: 85 שקל למבוגר, 65 לסטודנט, 45 לשאר הסקטורים.

אחר הצהריים תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל ירושלים. המשחק ייערך בכפר גלים ויהיה סגור לתקשורת ולקהל.

עדכון ראשון: 8:04

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully