וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ' לשחקנים: "אל תתנו לאווירה להשפיע עליכם"

16.9.2015 / 19:29

בית"ר מתכוננת לבני יהודה והמאמן מנסה לנתק את שחקניו מהאווירה שמסביב: "צריך לנצח גם אם זה יהיה מכוער". צעירי צפוי לחזור להרכב, במערך של שלושה בקישור. נחמני עלול לרדת לספסל

one

לאחר שלושה מחזורים, סופרת בית"ר ירושלים שלוש נקודות בלבד - ללא הפסד, אך גם ללא ניצחון. הלחץ במועדון עולה ממשחק למשחק ובשבת הקבוצה תפגוש בבלומפילד קבוצה לחוצה נוספת בדמות בני יהודה - אותה בני יהודה שפתחה בסערה עם ניצחון על מכבי חיפה בסמי עופר אך נוצחה בשני המשחקים האחרונים שלה.

המאמן סלובודאן דראפיץ' ערך אסיפה קצרה לשחקנים ואמר להם: "אנחנו חייבים לצאת מהמצב הזה והדרך היחידה היא עם ניצחון. אנחנו בתקופה לא טובה אבל ניצחון אחד יכול לשנות הכל ונצטרך להביא אותו גם אם זה יהיה מכוער ובשיניים, ככה יוצאים מהתקופות האלה. צריך לשים הכל בצד, לא לתת לקהל, למחאה או לאווירה מסביב להשפיע, צריך לנטרל רעשים ולהתרכז אך ורק בכדורגל. יש יותר מדי אנשים שהמועדון הזה חשוב להם".

בנוגע להרכב, נראה כי לירוי צעירי שנכנס במחצית השנייה נגד הפועל חיפה והיה טוב יפתח בשבת, כאשר המערך ישתנה לשלושה שחקנים בקישור יחד עם קלאודמיר ופאבלו דה לוקאס. בחלק הקדמי עלול עומר נחמני לרדת לספסל כאשר לידור כהן או נס זמיר צפויים להצטרף לעומר אצילי ודובב גבאי בהרכב. תומר ירוחם צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בעמדת המגן הימני.

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"צריך לנטרל רעשים ולהתרכז אך ורק בכדורגל". דראפיץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully