וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים יוצאת לאיטליה, פרנקו: "נחזור לארץ יותר מגובשים"

16.9.2015 / 14:50

האלופה תמריא לטורניר הכנה ללא פישר ואליהו שיקבלו מנוחה אחרי אליפות אירופה. פרנקו: "אנחנו יוצאים למחנה קצר באיטליה על מנת להתגבש, להכיר את עצמנו וללמוד את עצמנו טוב יותר"

שחקן הפועל ירושלים, בר טימור. יוסי ציפקיס
יצטרף לחברים אחרי היורובאסקט. טימור/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים תצא מחר לפנות בוקר (חמישי) לאיטליה, שם תקיים משחק אימון במסגרת טורניר בהן ישתתפו גם אולימפיה לובליאנה, טרוויזו באסקט, רייר ונציה, אלבה ברלין וז'לגיריס קובנה. האלופה תתמודד ביום שישי מול אולימפיה לובליאנה וזהות היריבה במשחק השני בשבת תיקבע לאור תוצאות המשחקים ביום שישי.

לעומת בר טימור שיגיע למחנה האימונים, דיאור פישר וליאור אליהו יצטרפו לאימוני הקבוצה עם חזרתה מאיטליה, לאחר שיקבלו מהקבוצה מנוחה נוספת בעקבות מספר הדקות הרב ששיחקו במדי הנבחרת. המאמן דני פרנקו התייחס למטרות במחנה ולשחרורם של אליהו ופישר: "אנחנו יוצאים למחנה קצר באיטליה על מנת להתגבש, להכיר את עצמנו וללמוד את עצמנו טוב יותר. אמנם הצלחנו לשמור העונה על חלק משמעותי מהסגל שהיה בעונה שעברה, אבל החלפנו מספר שחקנים בעמדות מפתח".

פרנקו הוסיף: "למרות שאנחנו עדיין לא בסגל מלא, ראינו לנכון לתת לדיאור ולליאור אליהו אתנחתא להתרעננות ולתת להם קצת אוויר אחרי המאמץ שלהם בנבחרת . אנחנו רוצים להעניק לסגל שלנו הזדמנות לרוץ, להתנסות ולחזור לארץ קצת יותר מגובשים ועם יותר כיוון ברור יותר לאן אנחנו ממשיכים מכאן הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully