וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פנתה לאוסקר גרסיה, גאלקה עדיין בין המועמדים

האדומים שמחפשים מחליף למנדיונדו, בדקו עם אקס מכבי תל אביב האם יהיה מוכן להגיע. רגקאמפף עדיין מסרב לעזוב את ליטקס לובץ', מועמדותו של גאלקה נשקלת, באדיר כנראה יאמן בשבת

one

הפועל תל אביב ממשיכה במאמצים למנות מאמן חדש לקבוצה וכחלק מהם נעשתה פנייה למאמן מכבי תל אביב לשעבר, אוסקר גרסיה. כרגע מדובר בשיחות מאוד מוקדמות שמטרתן לבדוק האם אוסקר יהיה מוכן להגיע למתחם חודורוב ובכל מקרה לא נפתח מו"מ בין הצדדים.

לאנשי המועדון הוצעו עשרות שמות של מאמנים זרים, אך עדיין אין מועמד מוביל אחרי הסירוב של לאורנציו רגקאמפף לחתום במתחם חודורוב. הרומני חתם בליטקס לובץ' הבולגרית לפני פחות מחודשיים והבהיר לאדומים שהוא מתכוון לכבד את חוזהו, אבל בהפועל תל אביב עדיין מקווים שהוא ישנה את דעתו. גם קונסטנטין גאלקה עדיין נמצא ברשימת המועמדים ורומני נוסף שהוצע הוא יונוץ בדאה, אם כי הסבירות שהוא ימונה נמוכה מאוד.

האדומים מנסים לגבש החלטה עם מי מהמאמנים הרבים שהוצעו להיכנס למו"מ, אבל מודים שאין מועמד מוביל. לפיכך קיימת סבירות גבוהה שוואליד באדיר יעמוד על הקווים גם במשחק נגד הפועל חיפה ביום שבת. רק אם תהיה התפתחות מהירה עד מחר וימונה מאמן במהלך בזק, יכול להיות שבאדיר ישוב לעמדת העוזר ולא ידריך את הקבוצה בכרמל.

וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
אם לא תהיה התפתחות מפתיעה ומהריה, באדיר יעמוד על הקווים גם בחיפה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully