וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מציגה: פרקט צהוב בהיכל ביד אליהו

16.9.2015 / 11:56

במסגרת שיפוץ ושדרוג ההיכל, תשחק מחזיקת הגביע בעונה הבאה על פרקט חדש. דייויד בלו צפוי לבקר את חבריו במסע לארה"ב, אוחיון ויבזורי שהצטרפו יזכו למספר ימי מנוחה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב תשחק בעונה הבאה על פרקט בצבע צהוב בהיכל ביד אליהו. הקבוצה הודיעה היום (רביעי) כי חברת "היכלי הספורט" עובדת בשבוע האחרון על ליטושו מחדש של הפרקט ושינוי צבעו מכחול לצהוב. הפרויקט הוא חלק מהחידוש שחווה ההיכל בחודשים האחרונים עם שינוי נותן החסות לחברת "מנורה מבטחים".

פרקט צהוב בהיכל הספורט יד אליהו. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
פרקט צהוב בהיכל הספורט יד אליהו/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

השיפוץ כולל בין היתר עיצוב מחדש של שערי הכניסה והיציאה בהיכל, שיפוץ מיוחד בתקרות האולם במטרה לשפר את האקוסטיקה עבור הקהל, והדגשה של הצבע הצהוב שיהפוך לצבע הדומיננטי בהיכל גם על הפרקט עצמו וגם בחללים רבים נוספים בתוך ההיכל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פרקט צהוב בהיכל הספורט יד אליהו. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
פרקט צהוב בהיכל הספורט יד אליהו/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל
מכבי תל אביב מציגה: פרקט צהוב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכבי תל אביב מציגה: פרקט צהוב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב, השוהה במחנה אימונים בצרפת, תצא בתחילת חודש אוקטובר לארה"ב ותקיים משחקי ראווה מול מילאנו. מי שצפוי לבקר את הצהובים במסע הוא דייויד בלו.

בלו פרש בקיץ הקודם ממשחק פעיל ועוסק בנדל"ן, אך נמצא עדיין בקשר קרוב עם לא מעט אנשים מהקבוצה. בלו זכה בעונתו האחרונה כשחקן פעיל עם מכבי תל אביב באליפות אירופה במילאנו.

בתוך כך, הצהובים שטסו ביום ראשון לצרפת למחנה אימונים וטורניר הכנה בעיר אנז'ה, יערכו הערב משחק אימון מול שולה הצרפתית. יוגב אוחיון ודגן יבזורי, שהצטרפו למחנה אחרי שהיו עם הנבחרת באליפות אירופה, לא ישותפו במשחק ויזכו למספר ימי מנוחה. השניים יערכו אימונים רק מיום חמישי. בהמשך השבוע תערוך מכבי משחק גם מול נאנטר המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully