וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלט יעמוד לדין, עטר, דגני וידין יחזרו להרכב של מכבי חיפה

16.9.2015 / 9:37

תובע ההתאחדות החליט להעמיד את החלוץ לדין אחרי ההרחקה. רוני לוי מבין שהירוקים זקוקים למהפכה לפני המשחק באצטדיון החדש בבירת הנגב: "אחרי שנכבוש שער ראשון, ניראה יותר טוב"

one

תובע ההתאחדות, ניר רשף, החליט להעמיד לדין את חלוץ מכבי חיפה גליינור פלט. ההולנדי הורחק במשחק של הקבוצה נגד בני סכנין אחרי שפגע באברהם פאס ללא כדור, והדיון בעניינו יתקיים מחר (חמישי).

אחרי שצברה נקודה אחת מתשע אפשרויות, רוני לוי מבין שדרושה מהפכה כדי להחזיר את מכבי חיפה למסלול. כבר עתה ברור כי מספר שחקנים בכירים יודחו מההרכב לקראת המשחק. הרחקת ניקולה דרינצ'יץ' הגיעה בזמן טוב מבחינתו של לוי, משום שבחיפה לא מרוצים מהמונטנגרי, כמו משחקנים אחרים, מאז פתיחת העונה.

אוראל דגני יחזור להרכב על חשבון דקל קינן הפצוע שבכל מקרה לא יהיה כשיר למשחק. ההערכה היא שאביחי ידין יחזור להרכב ויפתח לצד אופיר קריאף ולודוביק אוברניאק במרכז הקישור. על פי המסתמן, גם אלירן עטר יחזור וישחק בצד שמאל, כשבצד ימין יציב המאמן את יוסי בניון או חן עזרא. בהתקפה ישנה התלבטות. אלון תורג'מן, שובל גוזלן או איתי שכטר יפתחו בהרכב. גוזלן צפוי להיכלל ב-18 במקום גליינור פלט.

היום תשוב הקבוצה להתאמן לאחר שלא עשתה זאת מאז ערב החג, אז קיימה הקבוצה אימון שחרור לאחר התיקו מול סכנין. שחקן בקבוצה אמר: "אולי זה לא הזמן לומר את זה, אבל התיקו מול סכנין נתן קצת מקום לאופטימיות. אני מאמין שאחרי שנבקיע את השער הראשון, הקבוצה תיראה טוב יותר. שחקנים כאן סובלים מחוסר ביטחון. ברגע שהשער יגיע, פתאום תראה את עטר עושה פעולות אישיות ואת החלוצים לא מפחדים. כנראה שזאת הבעיה העיקרית שלנו".

רוני לוי תרגל בשבוע שעבר שתי שיטות במהלך האימונים שלו, אבל כפי שכבר פרסמנו בעבר המאמן נוטה לעבור ל-4:3:3 מתוך הנחה שמרכז השדה "רך" מדי. "קריאף נראה טוב, מויאל יחזור עוד מעט וגם עטאא מחכה להזדמנות. מי שלא יהיה טוב, יישב על הספסל תקופה ארוכה", אמרו במועדון.

ניקולה דרינצ'יץ' שחקן מכבי חיפה. טל לוי
ההרחקה "הגיעה בזמן" כי בחיפה לא מרוצים ממנו. דרינצ'יץ'/טל לוי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully