וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות בבאר שבע מפתיחת האצטדיון: "שנים לא הייתה תכונה כזאת"

16.9.2015 / 8:04

אוהדי הקבוצה יבחנו היום מקרוב את המושבים שלהם באצטדיון טרנר לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני. המשטרה תסגור כבישים סמוכים, בעירייה ממליצים להגיע בשירות ההסעות

one

אחר הצהריים תקיים הפועל באר שבע את האימון הראשון שלה באצטדיון טרנר בעיר ונראה כי ההתרגשות בעיר לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני כבר בשיאה. אלפי אוהדים יגיעו היום לאימון הפתוח שתקיים הקבוצה, במהלכו יוכלו לבחון מקרוב את המושבים שלהם ולהתרשם מהאצטדיון לקראת המשחק הרשמי הראשון. כזכור, הנהלת המועדון החליטה לאפשר כניסת בעלי מינויים לצפייה באימון החל מהשעה 17:00, אז ייפתחו שערי האצטדיון, ואילו שעה וחצי מאוחר יותר ייפתח גם האימון. לא תתאפשר רכישת כרטיס לאצטדיון ולכן מי שלא מחזיק במנוי לעונה הקרובה לא יוכל להיכנס.

במועדון מעריכים שרועי גורדנה (מכה בבוהן) יהיה בסגל, אובידיו הובאן לא צפוי לערוך אימונים מלאים בשלב זה. אם הרומני יהיה כשיר, ההערכה היא שהוא יפתח בהרכב לצד ג'ון אוגו ומהראן ראדי. עדיין לא ברור מי יפתח בחוד - אליניב ברדה, בן שהר או שלומי ארבייטמן, שעדיין לא רשם דקה אחת בליגה העונה. "שנים לא הייתה תכונה כזאת לקראת מאורע חגיגי בעיר. האוהדים מחכים כבר שנים רבות לאצטדיון חדש, והרגע הזה מגיע. אין כאן אחד שלא מתרגש", אמרו אתמול במועדון. עוד לפני האימון אחר הצהריים, תערוך הקבוצה אימון בוקר בווסרמיל לאחר פגרה בת יומיים.

אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אם הובאן יהיה כשיר, הוא יפתח נגד חיפה/יוסי ציפקיס

שלשום הודיעה העירייה כי לצורך ניהול נכון של הגעת האוהדים לאצטדיון היא תעמיד לרשות האוהדים שירות הסעות ישיר ומהיר החל מהשעה בה ייפתחו השערים. המוקדים העיקריים הם אצטדיון וסרמיל (האוטובוסים ייצאו מדרך שמשון, שער המשטרה), חניון הגרנד קניון (ייצאו משדרות יגאל ידין), שכונת רמות (ייצאו משדרות לוי אשכול פינת רחוב מנחם דידנר, בסמוך לכיכר ליון) ומשכונת גבעת זאב (מתיכון רגר בסמוך לכיכר אריה סימון). בסיום האימון האוטובוסים ייצאו מרחוב האצ"ל (סמוך ל"קונכייה") ויחזרו לאותם מוקדים.

בעיריית באר שבע ציינו כי "הכבישים והרחובות הסמוכים לקרית הספורט, צפויים להיות עמוסים מאוד, חלקם אף ייסגרו על ידי משטרת ישראל. שירות ההסעות יאפשר הגעה נוחה, מהירה ופשוטה לאצטדיון החדש, ויחסוך עמידה מיותרת בפקקי תנועה או שעות של חיפוש אחר חניה. בנוסף, אנו מבקשים מהאוהדים לנהוג בסבלנות ולהישמע לכללי ההתנהגות במתחם האצטדיון, על מנת שהאירוע יעבור בהצלחה: צפויים עומסי תנועה כבדים בסביבת האצטדיון, על כן מומלץ לא להגיע ברכב פרטי; מומלץ להשתמש בשירותי ההסעות לאצטדיון, בתחבורה הציבורית או בשיטת הורד וסע;

"חובה להישמע להוראות הסדרנים, המאבטחים ומנהלי האצטדיון; חל איסור על כל גילוי אלימות- מילולית ופיזית, קללות ואיומים; חל איסור על כל גילוי גזענות; חל איסור מוחלט על הכנסת חפצים אסורים כגון: כלים חדים, כלי נשק, חזיזים, אבוקות, חומרי נפץ ועוד; העלייה לכר הדשא או תחומי המגרש- אסורים; יש להקפיד על ישיבה במקום המודפס על כרטיס הכניסה; אין לעשן בשטח האצטדיון; אין להכניס פיצוחים לשטח האצטדיון; חל איסור על הכנסת בקבוקי שתייה לאצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully