וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין סיבה להתחבא: צמד טאצ'דאונים לקרלוס הייד בניצחון סן פרנסיסקו

15.9.2015 / 8:19

אמרו על הניינרס שהם בדרך לעונה קשה? אז אמרו. החבורה מהמפרץ הציגה הגנה קשוחה מול אדריאן פיטרסון ונעזרה ברץ שלה כדי לנצח את מינסוטה 3:20. משחק הפכפך באטלנטה הסתיים ב-24:26 של הפאלקונס על פילדלפיה

קרלוס הייד סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
168 יארד על הקרקע. הייד מקבל אהבה ביציע/AP

המחזור הראשון ב-NFL ננעל הלילה (בין שני לשלישי) עם צמד משחקים, כאשר אטלנטה גברה 24:26 על פילדלפיה ואילו סן פרנסיסקו הכניעה בקלות 3:20 את מינסוטה.

seperator

אטלנטה (0:1) - פילדלפיה (1:0) 24:26

פתיחת עונה מאוד מאכזבת עבור הפרויקט של צ'יפ קלי, שנכנע בג'ורג'יה דום לשתי תפיסות באנדזון של חוליו ג'ונס, שקבעו 3:20 כבר במחצית הראשונה. הרכש החדש, דמארקו מארי, החזיר את פילי לחיים עם שני טאצ'דאונים ברבע השלישי וברבע המכריע, ריאן מת'יוז כבר השלים מהפך, אבל שער שדה של מאט בריאנט החזיר לאטלנטה את היתרון ומשם ההגנה עשתה את העבודה. 298 יארד, צמד וצמד למאט ריאן. ג'ונס תפס 141 יארד, רודי וייט 84 וטבין קולמן רץ ל-80. סם בראדפורד מסר 336 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים, ג'ורדן מת'יוז תפס 102.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חוליו ג'ונס אטלנטה פאלקונס. AP
ניצחון פתיחה יפה לפאלקונס. חוליו ג'ונס תופס טאצ'דאון/AP

סן פרנסיסקו (0:1) - מינסוטה (1:0) 3:20

הניינרס עברו פגרה באמת מחרידה, אבל לפחות במשחק הראשון של העונה הם הראו שעדיין יש להם מה למכור, בטח מול יריבה רעה כמו הווייקינגס. טדי ברידג'ווטר הלך לאיבוד באצטדיון בו ייערך הסופרבול השנה וכמוהו גם אדריאן פיטרסון, כאשר הרץ בצד השני, קרלוס הייד, רושם את שני הטאצ'דאונים היחידים במשחק. קולין קפרניק סיים עם 165 יארד באוויר והייד דהר ל-168 על הקרקע ב-26 נשיאות. ההגנה בלמה את ברידג'ווטר על 231 יארד ואיבוד ופיטרסון סיפק רק 31 יארד עלובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully