וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: הנבחרת סיימה חמישית בתרגיל הסרטים

13.9.2015 / 14:57

הנבחרת אמנם דורגה זמנית במקום השלישי באליפות העולם בשטוטגרט בשלהי התחרות אחרי שקיבלה 17.233, אבל איטליה ויפן שהופיעו אחריה עקפו אותה. בתרגיל המשולב דורגה הנבחרת שישית

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית עם מדליית הכסף. הוועד האולימפי בישראל, מערכת וואלה! NEWS
מקום בריו, מקום חמישי. נבחרת ההתעמלות האומנותית/מערכת וואלה! NEWS, הוועד האולימפי בישראל

יממה אחרי שהבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים בריו, נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית רשמה עוד הישג נאה כשסיימה במקום החמישי בתרגיל הסרטים באליפות העולם שנערכת בשטוטגרט ולאחר מכן סיימה שישית בתרגיל המשולב. הנבחרת אמנם סיימה את התרגילים ללא מדליה, אבל בהחלט יכולה להיות מרוצה מהביצועים שלה של התרגילים, שממתיקים מעט את הטעם מתחרות הקרב-רב שבה היא סיימה במקום השישי.

הנבחרת שכוללת את אלונה קושבצקי, אידה מיירין, אקטרינה לבינה, יובל פילו וקרינה ליחבר עלתה להופיע שישית בגמר מבין שמונה נבחרות, קיבלה את הציון 17.233 ודורגה זמנית במקום השלישי, אבל יפן ואיטליה שהופיעו לאחר מכן עקפו אותה בדירוג והורידו אותה למקום החמישי. בהמשך הופיעה הנבחרת גם בגמר התרגיל המשולב של האלות והחישוקים, אבל לא הצליחה לשחזר את ההישג מהשנה שעברה כאשר היא חזרה מאליפות העולם באיזמיר, טורקיה, עם מדליית כסף יוקרתית בתרגיל האלות. בתרגיל המשולב ישראל דורגה שישית אחרי שקיבלה 17.35.

איטליה שכאמור הופיעה אחרונה הייתה אחראית להפתעה הגדולה של הגמר בתרגיל הסרטים כשזכתה בזהב אחרי שקיבלה ציון 17.9 ועקפה את רוסיה בחמש מאיות בלבד. יפן סיימה עם הארד כשקיבלה 17.366. בתרגיל המשולב רוסיה חגגה עם הזהב אחרי שקיבלה 18.125, ועקפה את איטליה שהסתפקה בכסף ובולגריה לקחה את הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully