וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב המריאה לצרפת, גודס: "זו קבוצה חדשה ושונה לגמרי"

13.9.2015 / 10:00

הצהובים יצאו לטורניר הכנה בן שבוע, נטולי שחקני הנבחרת אוחיון ויבזורי שעשויים להצטרף בהתאם לתוצאות באליפות אירופה. המאמן: "הבאנו הרבה חבר'ה בעלי יכולת התקפית"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (ראשון) לצרפת, שם תקיים מחנה אימונים וטורניר הכנה בעיר אנז'ה. במהלך הטורניר, שיימשך כשבוע, יתמודדו הצהובים מול שולה ונאנטר המקומיות ומול קבוצה נוספת. הצהובים חסרים את שחקני הנבחרת יוגב אוחיון ודגן יבזורי, שעשויים להצטרף בהתאם להתקדמות אליפות אירופה.

המאמן גיא גודס אמר בשדה התעופה: "כמו בכל שנה יש לנו טורניר הכנה. חשוב לנו להיות ביחד במטרה להכיר זה את זה, להתחיל לשחק נגד קבוצות טובות ולבדוק את עצמנו הגנתית והתקפית כדי לדעת באילו נקודות נצטרך להשתפר".

לשאלה איזו מכבי נראה השנה, השיב המאמן, שהודח בשנה שעברה בחצי גמר הליגה מול הפועל אילת: "הבאנו הרבה חבר'ה בעלי יכולת התקפית, עם שילוב של הגנה של הגבוהים שלנו, זו קבוצה חדשה ושונה לגמרי, כל אחד מגיע ממסגרת אחרת. ננסה לחבר אותם לאותו קו, זה לא קל, אבל ננסה לעשות זאת כמה שיותר מהר".

השחקנים עם אוהדים נלהבים/קובי אליהו

גודס פרגן לנבחרת שתתמודד הערב מול איטליה: "זה הישג אדיר. אני חושב שגם השחקנים וגם הצוות המקצועי עשו עבודה פנטסטית. מצפה להם משחק קשה מול איטליה, אנחנו אופטימיים. כשנגיע לצרפת נשב לצפות ונעודד את הנבחרת. יוגב נראה טוב, הוא הגיע באיחור בגלל מה שהוא עבר אבל כולם מודעים לניסיון שלו ברמות האלו וביכולת שלו לתרום".

עוד בטרם ההמראה, קיימה מכבי הרמת כוסית חגיגית, בה השתתפו גם בעלי הקבוצה דייויד פדרמן והמנכ"ל אלי דריקס. היושב ראשון שמעון מזרחי אמר: "אני מקווה שתהיה לנו הצלחה ונשיג את כל התארים שאפשר ושנהיה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully