וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "אני חושב שההחמצה של חטיב גדולה יותר מזו של איגייבור"

13.9.2015 / 9:46

בעלי הפועל חיפה לא נותר אדיש להחמצה של הקשר ב-1:1 מול בית"ר ירושלים: "הוא לא בא טוב עם הרגל הימנית". סוויסה: "בבית"ר ירושלים יש לחץ, שם ישר רוצים תוצאות ואילו בהפועל חיפה יש יותר סבלנות". הפועל פתח תקוה והפועל נצרת עילית התעניינו בקאלונאס

one

בהפועל חיפה יצאו מאוכזבים מאוד מה-1:1 מול בית"ר ירושלים כאשר בקבוצה משוכנעים שהיו צריכים לצאת עם שלוש נקודות שהיו מקדמות אותם מאוד לקראת המחזורים הקרובים. בקבוצה היו שבעי רצון מהיכולת שהפגינו אך חוסר המחץ של השחקנים מדאיג לא מעט את אנשי המועדון. הדבר שבלט מעל הכול היה ההחמצה של עלי חטיב כאשר בצוות המקצועי מיהרו לגבות את השחקן. הבעלים יואב כץ שצפה במשחק ממקום מושבו בארצות הברית התייחס להחמצה: "גם בקרית שמונה הייתה החמצה ענקית (ההחמצה של נוסא אייגבור, ש.ו) אבל אני חושב שההחמצה שלנו הייתה גדולה יותר. חטיב הוא שחקן שטוב יותר ברגל שמאל ולפי מה שראיתי הוא לא בא טוב עם הרגל הימנית אבל זה קורה". על המשחק עצמו אמר הבעלים: "נראינו טוב מאוד אבל חבל שלא ידענו לנצח. נקווה שבהמשך ננצח. יש לנו חלק התקפי טוב מאוד וחלק הגנתי קצת פחות טוב אבל אני בטוח שנשתפר".

בקבוצה היו מרוצים גם מז'רקו קוראץ': "הוא עשה הרבה עבודה והטריד את ההגנה של בית"ר. התקווה היא שהוא ייכנס לעניינים ואז יהיו לנו שני חלוצים טובים איתו ועם מהראן לאלה. זה דבר חשוב לקבוצה". גם תומר סוויסה זכה למחמאות כמו גם אדריאן רוצ'ט שהיה טוב מאוד במחצית הראשונה אך נחלש מעט במחצית השנייה.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה מול תומר ירוחם שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
זכה למחמאות. ז'רקו קוראץ'/נועם מושקוביץ

"לא התעסקתי בבית"ר ירושלים. היה חשוב לי לנצח את זה משחק שיעשה את ההבדל אבל נסתפק בתיקו", אמר סוויסה". הגענו לשני מצבים ויכולנו לסיים את המשחק. אנחנו מאוכזבים קצת אבל צריך להסתכל קדימה. אני עוד לא בכושר מלא אני מקווה שיקרו דברים טובים. יש כאן מאמן שסומך עליי ורוצה שאוביל ורואים את זה. בית"ר זה מקום עם לחץ, שם ישר רוצים תוצאות ואילו בהפועל חיפה יש יותר סבלנות".

במועדון ינסו להחתים את דן איינבינדר, שמחכה לתשובה מבית"ר ירושלים, בימים הקרובים. בצוות המקצועי רוצים מאוד לצרף גם את יובל אבידור ובמועדון יפעילו לחץ על כץ לסיים את העניין עם השחקן שמתאמן כבר שבועיים עם הקבוצה. לגבי מינדאוגאס קאלונאס שמתאמן גם הוא בקבוצה הרי שבשלב זה נראה שהליטאי לא יחתום והוא עשוי לחתום בליגה הלאומית כשלוואלה ספורט נודע שהפועל פתח תקוה והפועל נצרת עלית התעניינו באפשרות לצרפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תומר סוויסה הפועל חיפה. נועם מושקוביץ
"לא התעסקתי בבית"ר ירושלים". תומר סוויסה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully