וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ז'אורז'יניו פשוט כוכב. בקצב הזה הוא יהיה אחד הזרים הטובים בליגה"

13.9.2015 / 9:29

קשר סכנין, שהצטיין גם ב-0:0 מול מכבי חיפה, זכה למחמאות מחבריו: "קשה להאמין שיישאר כאן בינואר". ברביעי יגיע בודק ממשלתי לאצטדיון דוחא, בקבוצה מקווים שהמגרש יאושר לקראת המשחק מול הפועל עכו

one

בעיריית סכנין שוחחו עם ראשי בני סכנין והבטיחו להם שביום רביעי הקרוב, לאחר חג ראש השנה, יגיע בודק ממשלתי כדי לאשר את אצטדיון דוחא ולהבטיח את אירוח המשחק מול הפועל עכו במחזור הבא במגרש הביתי. בהנהלת המועדון מקווים מאוד שהבטחת העירייה אכן תתממש כשאם האישור המיוחל לא יגיע יווצר מצב אבסורדי בו סכנין תארח את עכו דווקא במגרש של היריבה. "המשחק מול עכו הוא משחק חשוב מאוד עבורנו במיוחד לאחר שבשלושת המחזורים הראשונים הוצאנו נקודה אחת בלבד וקיבלנו משחקים קשים על הנייר", אמר גורם במועדון. "אסור שיהיה מצב שאנחנו מארחים מחוץ לאצטדיון שלנו כי זה יפגע בנו מקצועית וגם כלכלית".

בינתיים בקבוצה היו מרוצים שהצליחו לעצור את רצף ההפסדים ועוד מול מכבי חיפה במשחק חוץ בו היריבה שעדיפה על הנייר הייתה חייבת לנצח ואילו סכנין הייתה עם הרכב חסר במיוחד (חסרה ארבעה שחקני הרכב). בקבוצה היו מלאים במחמאות לאיהב שאמי הצעיר שנראה שקנה לעצמו מקום בהרכב על חשבונו של איגור יובאנוביץ'. כמו כן, בסכנין מרוצים מאוד מז'אורז'יניו שאחרי התלבטות קשה חתם בקבוצה לאחר שהמאמן אלי כהן התעקש עליו. בשלושת המחזורים הראשונים הוא היה השחקן המצטיין. "ז'אורז'יניו פשוט כוכב", אמר שחקן בקבוצה. "אם הוא ימשיך ככה הוא יהיה מהזרים הטובים בליגה וקשה להאמין שיישאר כאן בינואר".

גם רן קדוש שאחרי משחק לא טוב מול הפועל רעננה הציג משחק טוב מאוד זכה למחמאות. היום ייערך משחק אימון בין המחליפים לבין קבוצת הנוער כאשר לאחר מכן יזכו השחקנים לחופש כשבקבוצה ינסו להכשיר את פיראס מוגרבי, צחי אליחן ודיוגו קאצ'ובה למשחק מול עכו. בגזרת החיזוק, במועדון לא ויתרו על האפשרות לצרף שחקן אחד או שניים כאשר שמו של איציק כהן עדיין לא ירד מהפרק כשבחלק ההתקפי רוצים לצרף את הילאל מוסא או את פאביניו אלבס הברזילאי.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
ינסו להכשירו. פיראס מוגרבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully