וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירין חסן: "תיקו היה משקף יותר. אנחנו מקווים לעונה שקטה"

13.9.2015 / 9:22

רגשות מעורבים במכבי נתניה לאחר ה-1:1 מול הפועל תל אביב. הבלם :"מאמין שבהמשך הדרך נביא גם את הנקודות. אנחנו יכולים לעשות דברים טובים העונה". בקבוצה ינסו להגיע להסכמות עם סיסאי

one

במכבי נתניה יצאו ברגשות מעורבים מה-1:1 מול הפועל תל אביב. מחד, הקבוצה עדיין לא ניצחה ומאידך היא חזרה מפיגור. "תיקו היה משקף יותר", אמר הבלם ירין חסן. "היה חם מאוד אבל זה לא תירוץ. בכל מקרה, רואים שיש דרך של מאמן ואנחנו עם הפנים לשבוע הבא. לא כל מה שאתה מתכנן זה מה שיוצא. יש קבוצות טובות וגם אנחנו קבוצה מעולה. אני מאמין שבהמשך הדרך נביא גם את הנקודות". לשאלה אם צריך לעשות שינויים בסגל אמר הבלם: "המאמן הוא זה שמחליט ויש לנו מאמן ברמה הכי גבוהה. הוא יודע לעשות התאמות. אנחנו מקווים לעשות עונה שקטה ואנחנו רוצים גם לחשוב קדימה כי אנחנו יכולים לעשות דברים טובים העונה. אם היינו נותנים גול בדקות הראשונות המשחק היה יכול להתפתח אחרת אבל אני שמח שאחרי פיגור ידענו לחזור".

בינתיים בקבוצה ינסו להגיע להסכמות עם החלוץ מומדו סיסאי שאמור להצטרף. גורם במועדון אמר שההערכה היא שבימים הקרובים יסתדרו המחלוקות שהיו בנוגע לחוזהו של השחקן והוא יצטרף רשמית כשבכל מקרה בקבוצה מעוניינים לחזק את הסגל בשחקן נוסף מלבד החלוץ הגמבי.

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
"מאמן ברמה הכי גבוהה". שלומי דורה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully