וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "יש כל כך הרבה בעיות, הכול מוביל לעונה בתחתית"

13.9.2015 / 8:56

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים לאחר ה-1:1 עם הפועל חיפה: "חסרים שחקנים מובילים. טדי היה ריק, הקהל מיואש וזה מרגיש בדרך לעונה קשה". עומר אצילי: "הולך הרבה יותר קשה ממה שציפינו"

one

בבית"ר ירושלים הייתה אכזבה גדולה לאחר ה-1:1 נגד הפועל חיפה אמש (שבת) בטדי. האכזבה הייתה פחות מהתוצאה אלא יותר מהיכולת והבעיות של הקבוצה. גורם במועדון אמר: "צריך להשלים שזה החומר שיש כאן. אנחנו קבוצה חלשה עד להודעה חדשה ועד שלא יוכח אחרת. אנחנו לא יותר טובים מהפועל חיפה, לא מנתניה ואולי גם לא מעכו וכפר סבא. יש כל כך הרבה בעיות מקצועיות ולא מקצועיות שהכל מוביל לעונה לא פשוטה בתחתית".

נראה כי האווירה סביב המועדון וביציעים משפיעה גם על השחקנים ואחד מהם אמר: "הקהל מיואש. אחרי העונה שעברה ציפו שבית"ר תחזור להיות גדולה וזה לא קורה. חלק מתעסקים בלארגן מחאה וחלק בכלל לא באים. היו אולי 3,000 שחלק גדול תמכו אבל באיצטדיון של יותר מ-30 אלף מקומות זה לא משחק ביתי. צריך להתייחס למשחק עם בני יהודה כקרב תחתית, לשם אנחנו שייכים כרגע".

אוהדי בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
"הקהל מיואש". אוהדי בית"ר ירושלים בטדי/נועם מושקוביץ

עומר אצילי התייחס לכך בסיום ואמר: "כולם יודעים את הכח של הקהל של בית"ר. יש קצת בעיות ואנחנו מקווים שזה ייפתר כי כולם צריכים להיות מאוחדים". על המשחק אמר: "זאת הרגשה טובה להבקיע ושזה עזר להשיג נקודה אבל רצינו שלוש. זה הולך הרבה יותר קשה ממה שציפינו, אבל נתמודד עם זה, כמה שזה יותר קשה זה יותר מתוק". על חברו הטוב חנן ממן סיפר אצילי: "היה מוזר לשחק נגדו, אפילו החלפנו חולצות בסוף".

במחצית שטף המאמן סלובודאן דראפיץ' את השחקנים ודרש מהם שינוי מיידי במחצית השנייה. בבית"ר ירושלים ישנה ביקורת על היכולת של קלאודמיר פריירה וגורמים במועדון אף הסבירו זאת ואמרו: "הוא למד להיות ישראלי. הגיע לו שדרוג שלא נתנו לו, אחרי שרלרואה אמרו לו לחפש קבוצה כי הבעלים עוזב ועכשיו הוא בלי האשה כאן. הוא חייב לחזור לעצמו, הוא היה הקשר הטוב בליגה בעונה שעברה".

הבעלים אלי טביב לא הגיע לטדי אך זכה לקללות כמו גם דראפיץ'. טביב סירב לאפשר לאירגון לה פמיליה למכור מוצרים בשטח האצטדיון בטענה כי רק החברה המאמצת רשאית למכור את מוצרי הקבוצה. חסוס רואדה היה עצבני ודורש להעבירו מיידית לדירה ולהוציא אותו מבית המלון בו הוא משתכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully