וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר 500: הומראן 500 בקריירה לדייויד אורטיז

13.9.2015 / 8:56

בוסטון ניצחה 4:10 בטמפה ביי והכוכב הוותיק שלה הגיע לציון דרך יפה. מדיסון באמגארנר לקח משחק מושלם לאינינג השמיני. תשעה RBI למוסטקאס בניצחון קנזס סיטי

דייויד אורטיז בוסטון רד סוקס. AP
אורטיז מקבל אהבה מפדרויה/AP

העונה מתקרבת לסיומה וגם הלילה (בין שבת לראשון) קיבלנו לא מעט מוקדי עניין, אך ברשותכם נפתח עם קבוצה שכבר מזמן יצאה מהמרוץ, בוסטון ובעיקר, עם דייויד אורטיז, שחבט לצמד הומראנים ב-4:10 בטמפה ביי והצטרף למועדון ה-500 בקריירה. "פאפי" הוא השחקן ה-27 בהיסטוריה שמגיע ל-500, הרביעי שעושה זאת במדי הרד סוקס (אחרי ג'יימי פוקס, טד וויליאמס ומני רמירז) וכעת הוא ינסה להתקדם עוד קצת במעלה רשימת כל הזמנים כאשר אדי מארי נמצא לפניו עם 504.

עוד הלילה:

* האם טורונטו נתנה ליאנקיז נוקאאוט? הבלו ג'ייז ניצחו את שני משחקי הדאבל הדר בניו יורק ופתחו פער של 4.5 משחקים מול הפסים בקרב על ה-AL מזרח. במשחק הראשון, הקנדים ניצחו 5:9 ב-11 אינינגים, כאשר באינינג האחרון הם נהנים משלוש הולכות על בסיסים מלאים. צמד לחוזה באוטיסטה במשחק הזה. לאחר מכן הם הוסיפו 7:10, למרות צמד של ברט גארדנר וייתכן שהסיפור שם סגור.

* מייק מוסטקאס חבט לצמד הומראנים, אחד מהם גרנד סלאם ובסך הכול הכניס שיא מועדון של תשע ריצות ב-6:14 של קנזס סיטי בבולטימור.

* יוסטון הפסידה 3:2 בלוס אנג'לס לאיינג'לס, אך שמרה על יתרון משחק וחצי במערב מול טקסס שבעצמה נפלה עם 5:3 ביתי נגד אוקלנד.

* הריינג'רס מובילים כעת בשני משחקים על האיינג'לס בקרב על הווילד קארד ולמזלם, שמרו על יתרון משחק ממינסוטה, שהפסידה 8:2 בחוץ לווייט סוקס.

* בחטיבה השנייה, סינסינטי ניצחה בשני משחקי הדאבל הדר, 2:4 ו-1:5 את סנט לואיס ואילו פיטסבורג, עם אינינג שלישי של חמש ריצות, גברה 2:10 על מילווקי. הפער ב-NL מרכז הצטמק ל-2.5 משחקים בלבד.

* מדיסון באמגארנר האלוהי היה אלוהי ב-0:8 של סן פרנסיסקו על סן דייגו, כאשר המשחק המושלם שלו נשבר רק באינינג השמיני והוא סיים עם חבטת חובה בודדת וניצחון 18 העונה.

* משחקים נוספים: פילדלפיה רשמה 5:7 על הקאבס, מיאמי ניצחה 0:2 את וושינגטון, המטס גברו 4:6 בחוץ על אטלנטה (עוד הומראן של סספדס), הדודג'רס השיגו 5:9 באריזונה, סיאטל ניצחה 2:7 את קולורדו (מספר 41 לנלסון קרוז) והמשחק בין קליבלנד לדטרויט נדחה.

מדיסון באמגארנר סן פרנסיסקו ג'איינטס. AP
כמעט פרפקטו. באמגארנר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully