וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "טל בן חיים צריך היה להוציא את הכדור, זה לא מתאים לו"

13.9.2015 / 8:49

כעס בעירוני קרית שמונה על מכבי תל אביב, שלא הוציאה את הכדור לאחר שאוגו שכב פצוע על כר הדשא ואף כבשה שער בסיום המהלך. השוער: "חבל שספגנו מזה, אבל זה הכדורגל". שמיר זכה למחמאות, שרצקי החמיא לשופטים

one

בעירוני קרית שמונה יצאו מרוצים מה-1:1 מול האלופה מכבי תל אביב וזאת למרות שער יתרון מוקדם של קאסיו פרננדס. בקבוצה, שסובלת מחוסר יציבות מאז פתיחת העונה בכל המסגרות, היו מרוצים מהעמידה של השחקנים ומהיכולת במחצית הראשונה אך גם שם הודו שבמחצית השנייה האלופה הייתה עדיפה בהרבה ולכן שביעות הרצון בסופו של דבר מהנקודה שהוציאו. "במצב הנוכחי כשאנחנו עדיין לא מגובשים ב-100 אחוז נקודה מול מכבי תל אביב זה בוודאי טוב", אמר שחקן בקבוצה. "המחצית הראשונה הייתה המחצית הטובה ביותר שלנו מתחילת העונה וזה מעודד. יש פה קבוצה טובה ויראו את זה יותר בבירור בהמשך העונה".

"היה לנו קצת מזל בסוף. בסך הכול אנחנו מרוצים מהתיקו אבל צריך לדעת איך לשפר ולהיראות יותר טוב מבחצי השני", אמר השוער גיא חיימוב ששוב זכה למחמאות. "אנחנו רוצים שזה יהיה יותר טוב אבל אנחנו בתחילת תהליך". בקרית שמונה ביקרו גם את שחקני מכבי תל אביב שלא הוציאו כדור כשלחלק מהאנשים היו גם טענות לשופט שלא שרק להפסקת המשחק במהלך שהוביל לשער של גל אלברמן בעת שאוגו אזוצ'וקוו שכב על כר הדשא. "זה לא מתאים לטל בן חיים. הוא שחקן נבחרת והוא היה צריך להוציא כדור", אמר חיימוב. "חבל שספגנו מזה, אבל זה הכדורגל".

אגב, בניגוד לטענות הללו דווקא איזי שרצקי שהיה מלא בטענות לשיפוט במשחק האחרון מול מכבי תל אביב פגש בשופטים בסיום המשחק והחמיא להם על התצוגה שלהם. בקרית שמונה חילקו מחמאות לקשר הצעיר עדן שמיר שזוכה למקום בהרכב במחזורים הראשונים כשבמועדון משוכנעים ששמיר יהפוך בשנים הקרובות לשחקן מוביל בליגת העל. מי שדווקא לא זוכה לדקות משחק הוא עידו אקסברד שבמשחקי טרום העונה היה נראה טוב מאוד דבר שמעלה פליאה אצל לא מעט שחקנים שלא מבינים אך החלוץ יצא מהרוטציה.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
החמיא לשופטים. איזי שרצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully