וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסגל לא מבריק, אבל רן בן שמעון פגע בכל שחקן שהביא לכאן"

13.9.2015 / 8:35

במכבי פתח תקוה משתדלים לא להסתנוור מהמיקום בטבלה, מינדאוגס פאנקה: "לא חושבים על מטרות גדולות". אחרי ההצלחות, הגיע גם הבונוס: טאבלטים חולקו לקראת חג ראש השנה

one

במכבי פתח תקוה יכולים לשמוח לפני פגרת החג. הקבוצה של רן בן שמעון עדיין במקום הראשון, ואחרי שלושה ניצחונות רצופים הגיע גם הבונוס: יו"ר הקבוצה לשעבר, שינו זוארץ, דאג לתגמול מכובד: לשחקנים חולקו טאבלטים. "כשהקבוצה רצה והכול הולך לפי התכנית, יש חשק לתת לשחקנים את כל מה שאפשר", אמרו במועדון. אחרי הפגרה פתח תקוה תתארח בכפר סבא, ובמועדון מקווים לרשום ניצחון רביעי ברציפות. "כל מה שרן עושה הולך לו עד עכשיו. הסגל לא מבריק, אבל הוא פגע בכל שחקן שהביא לכאן. כל הקבוצה נראית טוב, כמקשה אחת. קשה מאוד לפצח אותנו", הסביר אחד השחקנים אתמול.

מינדאוגאס פאנקה הוסיף: "בדקות הראשונות בני יהודה שיחקה טוב מאוד, לחצה אותנו גבוה. אחרי הגול שספגנו התעשתנו ונכנסנו למשחק ואז ראו מאיתנו כדורגל הרבה יותר טוב. בסופו של דבר זה ניצחון חשוב והוא הגיע לנו. האמת שלא ברור לי למה פתחנו כל כך חלש, אני מאמין שהצוות ינתח את זה ויסביר לנו איפה נצטרך עוד להשתפר. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי רחוק לגבי המיקום בליגה, או על מטרות גדולות. חשוב לנו להביט לעבר המשחק הבא מול כפר סבא. רק בצורה הזאת נצליח להתקדם".

הבלם אליסון דוס סנטוס עדיין לא מצליח להציג את היכולת שלה מצפים בקבוצה. לקראת סוף המחצית, כך לטענת אנשי הספסל, בן שמעון רצה להחליף אותו בדור חוגי, אך החילוף נמנע בעקבות השער של עידן שמש. "רן לא יכול להיות לא מרוצה מההגנה שלו, ולכן אליסון ממשיך כרגיל", אמרו בקבוצה. דור אלו ייעדר מהמשחק בכפר סבא בעקבות ההרחקה. חגי גולדנברג עשוי להחליפו באגף ימין.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
זוכה למחמאות. רן בן שמעון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully