וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרו שברק בכר לא יגיע לחגים? הפועל באר שבע נראית טוב מאוד"

13.9.2015 / 8:24

בקבוצה מרוצים לאחר ה-2:3 על הפועל רעננה, ארבייטמן פחות אחרי שהתברר לו שהיה מועמד להתחלף בפלט. ברדה שכעס על החילוף: "צריכים לקבל החלטות בהבנה, לא באהבה". שחקנים: "הוא נושך שפתיים"

one

בהפועל באר שבע שואבים לא מעט עידוד מה-2:3 על הפועל רעננה אמש (שבת), בעיקר בגלל שתי נקודות עיקריות: הראשונה, המאזן מול רעננה בשנים האחרונות לא היטיב עם הקבוצה. השנייה: ניצחון שני העונה במשחקי חוץ, בהם התקשו מאוד בעונה שעברה.

"רעננה היא קבוצה מאוד טובה ומאורגנת. לחזור עם שלוש נקודות ממשחק חוץ, אחת הבעיות בעונה שעברה, זה לא מובן מאליו. זה ניצחון של הרבה אופי", אמר אליניב ברדה, שנשאל מדוע הגיב בתנועות ידיים וזרק בקבוק מים על הספסל לאחר החילוף. "יש סגל גדול, המאמן עושה את השיקולים שלו וכל מי שבסגל מועמד להרכב, כולם צריכים להיות מוכנים כשהם מקבלים את ההזדמנות", ענה החלוץ. "יש מאמן, הוא בראש המערכת. הוא הסמכות המקצועית. כל אחד, בדקות שיקבל, וכולם יקבלו דקות כי העונה ארוכה ואנחנו רוצים לעשות בה משהו, צריך לקבל את הדברים בהבנה. לא תמיד באהבה, אבל בהבנה. אין שחקן שאוהב להתחלף".

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
אין שחקן שאוהב להתחלף. אליניב ברדה/קובי אליהו

על פניו ברדה מתנהל כרגיל, אם כי שחקנים בקבוצה סיפרו שמאחורי הקלעים החלוץ אינו שבע רצון ממעמדו. "שחקן אחר אולי היה מגיב אחרת, אליניב מספר שהוא מאוכזב, נושך שפתיים, אבל נוהג בכבוד. נקווה שזה לא עניין של זמן עד שזה יתפוצץ", אמר אחד השחקנים אתמול. ברדה הודה: "התעצבנתי בחילוף, אבל כבר אחרי דקה הייתי מרוכז בעידוד של החברים שלי, באיך לנצח את המשחק". במועדון מרוצים מברק בכר. "אמרו בתקשורת שבכר לא יגיע עד החגים, אבל עובדה, הקבוצה נראית טוב מאוד. ההפסד למכבי תל אביב לא הורגש. גם בוזגלו ירד לספסל, והכל ממשיך כרגיל".

על המעבר לאיצטדיון החדש אמר: "יש לי כבר פרפרים, יש התרגשות. כולנו ציפיה. ביקרנו וראינו את המגרש, זה נכון שזה משחק ראשון באצטדיון וזה פיקנטי שאנחנו משחקים נגד קבוצה גדולה כמו מכבי חיפה, אבל אנחנו צריכים להמשיך בעבודה הקשה שאנחנו עושים ולהסתכל על המשחק כעוד ניסיון להביא שלוש נקודות. אני לא רוצה להתמקד במכבי חיפה, זה מועדון מפואר בכדורגל הישראלי, אבל אנחנו משחקים בבית החדש שלנו ורוצים להתרכז בעצמנו".

שחקן נוסף שאינו שבע רצון ממעמדו הוא שלומי ארבייטמן. לקראת תום מועד ההעברות, מתברר, באר שבע ניסתה לצרף את גליינור פלט, במהלך שהחלוץ לא אהב. באר שבע סירבה לשחררו להפועל תל אביב ומכבי חיפה, וארבייטמן נשאר על הספסל ושוב לא זכה לדקות. "אם דיברתם על התנהגות למופת, אני חושב שגם שלומי מתנהג למופת. הוא מחכה להזדמנות שלו", אמר עליו ברדה. אתמול, בתום המשחק, ניגש בכר לארבייטמן ועודד אותו.

רועי גורדנה ייבדק היום לאור הפציעה במשחק אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully